בבחינת מגמות שוק מוצרי הצריכה בינואר – ספטמבר 2016, נראה כי השוק ממשיך להציג גידול קל מתחילת השנה (1.5%) אם כי בנטרול התוצרת הטרייה מתקבלת מגמה המציגה ירידה בשוק.
תחום המשקאות רושם את העליה הגבוהה ביותר במכירות – 2.5%.
בניתוח ראשוני של הקניות לקראת ערב ראש השנה נראה כי הקניות לקראת החג השנה רשמו ירידות של3% ביחס לאשתקד. מגמת הירידה באה לידי ביטוי בכלל ענפי הFMCG , ירידה חדה ניכרת בעיקר בתחומי טיפוח הפרט והבית.
סקירה מלאה של מכירות חגי תשרי תוצג במצגת הבאה.
לכל שאלה אנא פנו למנהל הלקוחות שלכם בנילסן,
שנה טובה וחתימה טובה!
להורדת המצגת לחצו כאן.![]()