מחלקת תובנות הצרכנים של נילסן מעניקה תמונה מלאה של מצב השוק ושל תפיסות ועמדות הצרכנים, על ידי מחקר מותאם ובשילוב מספר מקורות מידע הנאספים בחברות המחקר של קבוצת נילסן.
נילסן העולמית ערכה סקר בקרב 60 מדינות, כולל בישראל, כדי להבין מהם אמצעי המדיה האמינים ביותר לדעת הצרכנים ומהו סוג המסר התקשורתי שהכי ידבר אליהם
מחקר ה"שופר טרנדס", מחקר הטרקינג הגדול של חברת נילסן, חושף את המגמות הצרכניות הבולטות בכל שנה. המחקר מבוסס על אינטגרציה בין סקר קונים גלובלי המציג השוואה בין ישראל למדינות אירופה, ניתוח נתוני קופות וניתוח נתוני פאנל הצרכנים.
הבהלה לסוכר היא מגמה שקיימת לא רק בישראל, אלא בכל העולם. ממשלות רבות בעולם מכריזות בשנים האחרונות מלחמה על כמות הסוכר במוצרי המזון והמשקאות. גם בישראל עלה לאחרונה קמפיין של משרד הבריאות שתוקף את המשקאות הממותקים וקורא לצרכנים לשתות מים.
בכל חודש נסקור את עשרת המוצרים המובילים בקטגוריות נבחרות. מיהו המוצר המוביל? מי עלה ומי ירד בהשוואה לתקופה קודמת? כנסו וגלו.
כנסו וקראו
כנסו וקראו
בכל חודש נסקור את עשרת המוצרים המובילים בקטגוריות נבחרות. מיהו המוצר המוביל? מי עלה ומי ירד בהשוואה לתקופה קודמת? כנסו וגלו.
LTA או מיקוד באזור מסחרי מקומי – טרנד חדש בארה"ב. בשנים האחרונות ענף הקמעונאות מתמודד עם מספר אתגרים חדשים המחייבים את הרשתות להמציא את עצמן מחדש שוב ושוב.
איך גישת ה-LTA יכול לעזור?
כנסו וקראו.