התשובה לשאלה זו תגביר את התשואות מצרכנים שנראה כאילו כל אחד מהם רוצה דבר אחר. מגובה של 10 קילומטר קשה לזהות את ההבדלים בין אוהדי כדורגל שיכורים וסועדים אניני טעם הלוגמים מכוס יין. לכן יש למצוא את הנתונים הנכונים לעסקכם, וכדי להשיג נתונים אלה יש להבין קודם כל את חיי היום-יום של הצרכנים שלכם. הלקוחות החשובים לכם ביותר מושפעים ממותגים וממסרים במגוון פלטפורמות, החל ממשחת השיניים שבה הם משתמשים וכלה בפרסומות שאותן הם זוכרים. כשיהיו בידיכם הנתונים המדויקים על מה שעובד ומה שלא עובד, תוכלו להעניק ללקוחותיכם החשובים חוויות מותאמות אישית.
כאן נכנסים לפעולה פתרונות הסגמנטציה והביקוש שאנו מציעים.
אנו מנתחים מיליארדי נקודות נתונים הכוללות מיקום, ביקוש ושיווק יעיל, ובאמצעות ניתוח זה יכולים להציג בפניכם את לקוחותיכם כפי שהם באמת: סגמנטים ייחודיים, ולא סתם קווים כהים על הגרף או נקודות על המפה. אנחנו יכולים גם ליצור סגמנטים מותאמים אישית, כך שתוכלו להגיע לצרכנים שחיים בין סגמנטים דמוגרפיים או באופן חוצה סגמנטים – יכול להיות שאין לנו מידע זמין על אמהות אופנועניות ממדריד, אבל אם זאת האוכלוסייה שאליה אתם צריכים להגיע, אנחנו נמצא את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.
אנחנו יכולים אפילו לעזור לכם לזהות צרכים שעדיין לא נוסחו, ובכך להעניק לכם תובנות שיסייעו לכם לעצב את הצעות המוצר שלכם ולהתאים אותן לצרכים חדשים העולים מדי יום.
ברגע שניצור תוכנית פעולה יחד, נעניק לכם את הכלים המודדים את יעילותה. צרכנים מתפתחים ומשתנים במהירות האור, אך באמצעות מדידה בזמן אמת של הישגי שיטות השיווק שלכם, נוכל לבצע התאמות עדכניות היכולות לחסוך לכם מיליונים בהוצאות פרסום הנובעות מקמפיינים לא יעילים.
אנחנו מבינים שהתמקדות בצרכן הכרחית וחיונית להצלחה של כולנו; בואו נעבוד יחד ונדאג למספרים גדולים בשורות התחתונות שלכם.
החיו את הצרכנים שלכם והגבירו את הפוטנציאל השיווקי
חדדו מיהם הצרכנים רבי הערך עבורכם
על מנת להגדיל מכירות, יצרנים וקמעונאים צריכים לדעת באילו מנופים למשוך