הבנת הצרכן
צרכיהם של צרכנים הולכים ונעשים סבוכים ומורכבים והתחרות על תשומת לבם גוברת. כדי לנצח, עליכם לשכלל את האסטרטגיה שלכם, כך שתוכלו למלא את צרכיהם ולהתחבר אליהם. כיום חשוב במיוחד ליצור מערכות יחסים עם צרכנים, אך מודלים מסורתיים של סגמנטציה לא יכולים לספק את התכנים שלכם לצרכנים המסוימים שאליהם אתם רוצים להגיע.
הבנת הצרכן מסייעת לנו ולכם לפתור בעיות אלו. טכניקה חדשה זו מרחיבה את גבולות הסגמנטציה ומציעה רמה חדשה של דיוק, כך שאתם יכולים להגיע עמוק יותר ולהגביר את מעורבות הצרכנים בכל תחומי העסק. אנו מסייעים לכם לזהות ולבנות מבט כולל מותאם אישית של הצרכנים הרווחיים ביותר שלכם, כדי שנוכל לסייע לכם לחדש, לתקשר ולפעול מתוך מחשבה על צרכנים אלו.
-
סגמנטציה
30%
על פי תחזיות, בשנת 2015 כ-30 אחוזים מכלל המכירות הקמעוניות יבוצעו על ידי בני דור המילניום
-
תובנות צרכנים
בין 15% ל-30%
בין 15 ל-30 אחוזים מהוצאות השיווק יורדות לטמיון בגלל חוסר יעילות או כי אינן מופנות לצרכנים הנכונים
-
ניתוח ביקוש
$450 טריליון
בעשור הבא צרכנים ברחבי העולם יוציאו 450 טריליון דולר. כיצד ייעצב הביקוש את החלטותיהם?
חדשנות
הצלחה בשווקים של היום דורשת יותר מסתם שמירה על קשר עם השכנים ממול. התחרות קשה ומוצרים חדשים נמכרים בפרוטות.
אבל חדשנים גדולים נראים כאילו הם עושים זאת בקלות, כמעט כבמטה קסם. אך מאחורי הקסם, מתחבאים שעות עבודה רבות, משמעת עצמית, ומידע ניתוחי. כאן אנו נכנסים לתמונה.
תהליך החדשנות המקיף שלנו נסמך על 30 שנות ניסיון בפיתוח, שיפור ואימות מסעי פרסום למוצרים. גישת החדשנות שלנו מזהה את מה שצרכנים אומרים שהם צריכים וכן את הצרכים שעדיין לא ניסחו לעצמם. זה המקום שבו ניתן לזהות הזדמנויות פורצות דרך – כאלו שיש להן הפוטנציאל להשיג צמיחה בת-קיימא עבור העסק שלכם.
יעילות שיווקית
כדי לשווק ביעילות צריך לתקשר את המסר שלכם לאנשים הנכונים, לעצב את ההעדפות שלהם ובסופו של דבר להגביר את המכירות. אנחנו קוראים לזה "הגעה, הדהוד, הגבה" – שלושת הה"אים של יעילות בשיווק.
אנחנו קוראים לזה "להגיע, להדהד, להגיב" – שלושת כללי הבסיס של יעילות בשיווק.
פיתחנו מערכות למדידת יעילות שיווקית המכסות תחומים נרחבים ומספקות רמה גבוהה ביותר של מיזוג מידע ונתונים. אנחנו יכולים לסייע לכם למדוד עד כמה אתם ממלאים את יעדי הפרסום שלכם בפרסום חזותי ובמלל בכל פלטפורמה או מכשיר. אם מדובר בפרסום בערוצי הטלוויזיה, בסמארטפון או ברשתות חברתיות; אם אתם מוכרים או קונים פרסומות – אתנו אתם מכוסים.
ניהול ביצועים
להבין את הצרכנים של היום זו משימה לא פשוטה, וכשאנו בודקים את השווקים שבהם אתם פועלים, אנחנו תמיד מתמקדים בדפוסי ההתנהגות וההעדפות של לקוחותיכם, גם ברמת החנות וגם מבחינת תובנות הקונים.
שיווק יעיל מסתמך על הבנת הקונים, כדי שתוכלו להשפיע על החלטות הרכישה שלהם ולהגדיל את הצמיחה. כך שבעזרת התובנות שלנו, הפעולות שלכם תמיד יהיו ידידותיות לקונים. פאנל הצרכנים שלנו בוחן לעומק דפוסי התנהגות של קונים כדי לסייע לכם להבין את הסיבות שמאחורי הקנייה, כך שתוכלו לשפר את גישת השיווק שלכם ברמה הקמעונית.
שיפור ביצועים קשור גם בהבנת הכוחות המשפיעים על החלטות רכישה, והבנה זו מנחה בסופו של דבר אסטרטגיות תמחור וקידום מכירות. אנו מציעים פתרונות כוללים המסייעים לכם למדוד כל אחד ממשתני הרכישה הללו ואת השפעתם על נפח המכירות שלכם.
-
חוויית קונים
$12 טריליון
שווי הרכישות בעולם הנעשות על ידי נשים עומד על 12 טריליון דולר
-
מחיר ומבצעים
20%
20 אחוזים מהכנסות היצרן הכוללות מושקעות בקידום מכירות
-
מדידת מכירות
60%
60 אחוזים מרכישות מוצרי צריכה ארוזים (CPG) מתוכננות מראש עוד לפני שהקונה נכנס לחנות
-
מגוון ומדף
67%
67 אחוזים מההחלטות על מותג נעשות בחנות, דבר המדגיש את ההשפעה של החנות, המעבר והמדף על החלטות הקונים