אנחנו משתמשים בכלים רבים כדי להשיג מטרה אחת בלבד: למדוד התנהגות צרכנים. אנחנו משתמשים בפאנל צרכנים, בטכנולוגיות בנקודות מכירה ובמידוּל סטטיסטי כדי לספק לכם תובנות צרכנים וקנייה מקיפות. אנחנו גאים במומחי המכירות שלנו ובמה שהם יכולים לעשות עבורכם. התובנות שלהם, בשילוב יחסינו המצוינים עם קמעונאים ויצרנים, יסייעו לכם בקידום העסק.
המטרה שלנו היא להתמקד בסוגיות העסקיות שלכם בעזרת צוות מנוסה היכול לבחור עבורכם את מקורות המידע המהימנים ביותר, לשלב ביניהם ולהגיב באמצעות פתרון ייחודי: צוות אחד - דו"ח אחד – פתרון אחד. כך תוכלו לחסוך זמן ולפעול בוודאות ובהחלטיות.
לחברת נילסן יכולת ייחודית לספק תובנות על התנהגויות צרכנים ומכירות מוצרים לגבי מאות קטגוריות מוצרים. השילוב העוצמתי של מידע ותובנות עומק מעניק ללקוחותינו ידע שאותו יוכלו ליישם בתוכניות העסקיות שלהם. הכלים שלנו מספקים ללקוחותינו נתונים ניתוחיים עדכניים וגמישים המציגים תמונה כוללת ומקיפה של שוק הצריכה.
הבנת הצריכה הקמעונאית הינה המפתח למציאת פתרונות שיווק מסחרי אפקטיביים. עם התובנות שלנו, העסק הקמעונאי שלך תמיד יהיה ידידותי לצרכן
על מנת להגדיל מכירות, יצרנים וקמעונאים צריכים לדעת באילו מנופים למשוך