קשה להניח שיש לכם רק תוכנית קידום מכירות פעילה אחת בכל זמן נתון. במציאות יכולות להיות לכם מאות תכניות – אולי אפילו אלפים – הדורשות תכנון ומעקב. זוהי משימה הנראית מרתיעה, אלא אם כן יש בידיכם הכלים הנכונים לארגן ולתכנן אותן היטב.
לנו יש בדיוק את הכלים שאתם צריכים. שיפור ביצועי המכירות מסתכם בהבנת הגורמים המשפיעים על אסטרטגיות התמחור והמבצעים שלכם. פתרון ניהול ההכנסות הכולל שלנו יסייע לכם למדוד את גמישות המחיר ואת ההשפעה של כך על נפח המכירות שלכם.
אם יש קבוע יחסי אחד בעולם הקמעוני, הרי זה שדברים תמיד נמצאים בזרימה ובשינוי. אבל אין צורך לדאוג. אנחנו מודדים את גמישות המחיר ואת השפעת המבצעים על המכירות לגבי כל ברקוד בכל אירוע קנייה המתרחש בכל חשבון קמעונאי. ואז אנחנו מספקים לכם חבילת יישומים כוללת ומקיפה. כשפתרון זה בידיכם, ביכולתכם לתכנן, לבצע, ולעקוב אחר תוכניות המבצעים הטובות ביותר בכל קטגוריה ובכל חשבון.
אנחנו משתמשים במידע שבועי מפורט הנאסף בחנויות כדי לבנות מודלים של השפעת המבצעים ולהפיק מהם תובנות. מודלים אלה מניעים יישומים מובחרים לתכנון אסטרטגיות מבצעים וייעולן, לניטור ביצועים ולניתוח רטרואקטיבי.
כשמדובר בתמחור ובמבצעים, דיוק הוא הדבר החשוב ביותר, ומחקרים אקדמיים מצביעים על כך שהמודלים ברמת החנות שפיתחה נילסן הם המדויקים ביותר בחיזוי תרחישים בשוק הצריכה. כשבידיכם תובנות חשובות כאלו מחברה שלה יותר מ-25 שנות ניסיון בניתוח מבצעים תוכלו להישאר לפני כולם בסביבה התחרותית. הפתרונות שלנו ייעלו את תהליכי התכנון שלכם ויעבדו עם מערכות תכנון משאבי הארגון כדי להבטיח שהתובנות מהניתוח שלנו יתורגמו לתוכניות יעילות ברמת החנות וישפיעו בצורה משמעותית על הכנסותיכם.
כ-$400 מיליארד בהוצאות קמעונאיות בשנה בארצות הברית אינם מכוונים בצורה הנכונה. אנו נעזור לשפר את הרווחיות
זהו את ההרגלים והכללים המניעים את התנהגות הקונה בחנות