במשך עשרות שנים שירתנו כיועצים לחברות מוצרי צריכה רבות ברחבי העולם. אין חברה המתמצאת בחדשנות ובבדיקת קונספטים כמו נילסן – באמצעות הניסיון העצום שלנו אנחנו מסייעים ללקוחות להצליח יותר בפיתוח חידושים ובהשקתם.
אתם רוצים לדעת אם המוצר שלכם נתפס כאיכותי כמו המוצר של מתחריכם? או אולי תרצו לבדוק מערך חדש שהוא יותר רווחי מהמערך הנוכחי שלכם? יש לנו שיטות שונות להתמודדות עם סוגיות כאלו ואחרות, באמצעות בדיקות קונספטים ומוצרים המאפשרות לכם להתאים את המוצר שלכם במדויק.
התהליך שלנו, המבוסס על יותר מ-30 שנות ניסיון ויותר מ-175,000 מיזמים ברחבי העולם, מזהה את הגורמים שיובילו את המוצר החדש שלכם להצלחה מסחרית. למעשה בדקנו קרוב ל-18,000 מבדיקות הקונספט שביצענו עם השנים וגילינו שההבדל בין תחזיות המכירות שלנו לפני ההשקה ובין המכירות בפועל עומד על 9+/- אחוזים.
הניסיון שלנו במעקב אחר אלפי קמפיינים בשילוב עצות מומחים והיצע הפתרונות הכוללים שלנו יסייעו לכם לבדֵל את המוצר שלכם, ובכך לסלול את הדרך להשקה מנצחת ובת-קיימא.
לפגוש את ציפיות הצרכן זה טוב, אבל להתעלות עליהן מוביל להצלחה גדולה יותר. מתודולוגית הסריקה של נילסן תסייע לכם להרשים את לקוחותיכם
לדעת מה עובד ומה לא עובד הינו המפתח לחזות מה יימכר ומה לא. הניסיון שלנו בחיזוי מכירות יעזור לכם לדייק