אנו חיים בעולם של מידע, והוא גדל ומתרחב מדי יום. כדי להישאר בקדמת השוק בעולם של מידע, תובנות, מדידות ומסרים ההולך ונעשה מתוחכם ומסובך מדי יום, חשוב במיוחד שתקבלו מידע מדויק על הצרכנים שלכם, וכאן נכנסות לפעולה יכולות המדידה שלנו.
נילסן היא חברה מובילה בתחום מדידת צרכנים, ואנו מתפעלים פאנלים, שיטות מחקר, טכנולוגיות ומאגרי נתונים ייחודיים כדי לעמוד בכך. אלה הם כלי העבודה העיקריים שבהם אנו עושים שימוש כדי להישאר עם האצבע על הדופק של צרכנים ברחבי העולם.
בכל התחומים שבהם אנו עובדים פיתחנו סטנדרטים למדידה.
מדי שבוע אנו אוספים נתוני מכירות סרוקים מאלפי חנויות המסייעים לנו לזהות את ה"מדוע" כמו גם את ה"מה" שמאחורי רכישות צרכנים. אנו מרחיבים את מאגרי המידע שלנו באופן קבוע באמצעות עריכת מיליוני סקרים שנתיים המודדים נטיות צרכנים ברחבי העולם בשלל תחומים ונושאים, כמו למשל חדשנות, שווקים קמעוניים, והפיצול הגובר בנוף הדיגיטלי.
נילסן מודדת פעילות ומעורבות של צרכנים בכל נקודות ההשקה האפשריות, בכל היבשות ובכל תחומי התעשייה – ממסכי טלוויזיה לסמארטפונים, מקליפים ויראליים לעגלות קניות. יתרה מכך, מדידה בכל תחום ותחום היא רק ההתחלה. כשבידינו מגוון כה גדול של מידע ונתונים, אנו יכולים למזג בקלות הבנות חוצות-תחומים המספקות תובנות עמוקות יותר לגבי שווקים עכשוויים – תובנות השופכות אור על הזדמנויות משמעותיות לצמיחה. זוהי תכונתה המבדלת של חברת נילסן – היכולת להאיר תפישה ייחודית של הצרכן כדי להגיע להחלטות מהירות יותר, חכמות יותר וטובות יותר שיסייעו לעסק שלכם לצמוח.
הקליקו על הקישורים למטה למידע נוסף על תחומי המדידה שלנו.