ההחלטה להשקיע העומדת מאחורי השקת מוצר חדש היא אחת ההחלטות הקשות והחשובות ביותר שיצרנים מבצעים.
הגישה שלנו לביצוע החלטות לפיתוח מוצרים חדשים עומדת בחזית התעשייה, ומסייעת לכם לבצע החלטות מודעות יותר בשלב זה. יועצי שירותי הלקוחות המנוסים שלנו יציעו לכם מגוון רחב של כלים ניתוחיים, כך שתוכלו לספק לצוות פיתוח המוצר שלכם הדרכה כוללת ונרחבת.
מסגרת העבודה של נילסן מייצגת את המודל של תהליך אימוץ המוצר בידי צרכנים, שבו אנו משתמשים כדי לאבחן את היכולת של המוצר החדש שלכם להיקלט באופן מלא בשוק הצריכה. ייעוץ כולל ומקיף בנוגע לכל האלמנטים המרכיבים את "חבילת" הצרכן, הכולל יכולות פורצות דרך, אריזות, אסטרטגיות מיתוג ופרסום, תורם תובנות חשובות המסייעות לאסטרטגיית ההשקה שלכם.
המנהיגוּת שלנו במרחב החדשני מאפשרת לנו לפתח מאגרי נתונים הכוללים אלפי תוכניות שיווק למוצרים חדשים. יכולת ייחודית זאת מאפשרת לנו להתייעץ אתכם כיצד לשפר את רמת התמיכה במותגים חדשים וכמה משאבים להקצות לכך.
התובנות שלנו יסייעו לכם לעקוב אחר ביצועי המוצר שלכם לאחר שהושק בכדי שתוכלו להתאים את האסטרטגיה ולמקסם הצלחה