Tal

@tal_len

‏עורך דין בארץ ובניו יורק. חולה פוליטיקה בארץ ובעולם.

Sumali noong Pebrero 2018

Mga Tweet

Binlock mo si @tal_len

Sigurado ka bang gusto mong tingnan ang mga Tweet na ito? Hindi maa-unblock ng pagtingin ang mga Tweet ni @tal_len

  1. Ni-retweet ni
    5 oras ang nakalipas

    בוקר טוב, . מה הולך? היו כבר פוליטיקאים מטונפים שהשתמשו בבני משפחתם כדי לקדם את עצמם. אבל כמוך עוד לא היה. שברת שיא. איך זה מרגיש, להשתמש בעובר מת, ובעובר שטרם נולד בשביל הצלחה בפריימריס? כשיוולד התינוק, בשעה טובה, המילה הראשונה שיגיד צריכה להיות יח"צ. לא אבא.

    I-undo
  2. Ni-retweet ni
    Ene 30

    What is happening in our country. This literally makes me sick to my stomach....

    I-undo
  3. Ni-retweet ni
    Ene 29

    מצד אחד חיבור גנץ-יעלון הגיוני בעיני: אם אין התכנות להסכם קבע עם הפלסטינים כרגע, ואין, אין שום סיבה שכל סדר היום הפוליטי פה יהיה משועבד לענין. מצד שני יצאה להם מפלגה די סקטוריאלית, כשהסקטור הוא כמובן גברים אשכנזים עם פנסיה תקציבית

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  4. Ni-retweet ni
    Ene 28

    השגתי הדלפה של ישיבת צוות הקמפיין של גנץ. קבלו:

    I-undo
  5. Ni-retweet ni
    Ene 28

    בנט הופיע בכנס של ה-INSS ועשה צעד לא צפוי. אני לא נשארתי אדישה.

    I-undo
  6. Ni-retweet ni
    Ene 28
    Sumasagot kina

    Yes. In 2013 we have all most finished building it. See the drop.

    I-undo
  7. Ni-retweet ni
    Ene 27
    I-undo
  8. Ni-retweet ni
    Ene 27

    היום לפני 74 שנים פקחו זוג צרפתים צעירים, מטונפים ומזי רעב את עיניהם זחלו החוצה מדרגשיהם אכולי הפשפשים ויצאו את שערי הברזל של אושוויץ. 30 שנה לאחר מכן עמד אותו צעיר שהיה לסבי, על מגרש המסדרים של בה''ד 1, חשף את דרגות הקצונה של נכדו, שהוא אחי והרעים בקולו: החשבון נסגר.

    I-undo
  9. Ni-retweet ni
    Ene 23

    מקווה ששמעתם על חוק המזומן החדש שקובע שלבית עסק מותר לשלם עד 11 אלף שקל בלבד במזומן, לאדם פרטי עד 50 אלף שקל ולארגון טרור עד 25 מיליון דולר

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  10. Ni-retweet ni
    Ene 23

    's warning to Gen. Qassem Soleimani not to intervene in Israeli elections is bizarre.Soleimani hasn't been seen for weeks & has not reacted to repeated Israeli attacks on Iranian positions in Syria. His stock is at its lowest in Tehran. Why should BB keep him in news?

    I-undo
  11. Ni-retweet ni
    Ene 23

    שר הבריאות, אתה לא בטוויטר אך מקוה שיובא לידיעתך. אתה בטח מודע למצוקת האשפוז במדינה. מילא חולים שוכבים במסדרונות אבל הם גם עוברים פרוצדורות חושפניות לעיני כל ומושפלים תדיר. האם יש דרך לשמור על כבודם ופרטיותם? לא מספיק לטפל בקייס המדיקלי, צריך לשמור שאנשים לא יצאו שרוטים בנשמתם

    I-undo
  12. Ni-retweet ni
    Ene 23

    על אירן יש הרבה כותרות בהיבט הבטחוני וגם על הסנקציות שהטילה ארה״ב עליה. מה המשמעות של הסנקציות האלה מבחינת ההשפעה על יצוא הנפט ועל הכלכלה האיראנית? הנה כמה נקודות מעניינות לדעת בהקשר הזה: (מקורות נתונים לגרף: EIA; MEES, CRS)

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  13. Ni-retweet ni
    Ene 22

    מבחני הלשכה: אחוז המעבר בקרב הניגשים לראשונה מבין בוגרי האוניברסיטאות הטובות הוא 87%-90%. אחוז הנכשלים הגדול מעיד על רמתן הנמוכה של מרבית המכללות, לא על קושי הבחינה. במקום להילחם על הורדת רף המעבר, כדאי שילחמו על רמת המוסדות האקדמיים

    I-undo
  14. Ni-retweet ni
    Ene 22
    Sumasagot kina

    "סל (שרותי) הבריאות" ו"סל התרופות" אלו 2 דברים שונים לגמרי. ה-1 הוא תקציב קופות החולים והוא עומד השנה על 53 מ' ש"ח וממומן בחלקו הגדול ע"י דמי ביטוח בריאות וע"י השלמה מתקציב המדינה. ה-2 מיועד לתרופות מסובסדות ועומד השנה על חצי מיליארד ש"ח.

    I-undo
  15. Ni-retweet ni
    Ene 21

    הסיפור הגדול של האנושות ב-200 השנים האחרונות הוא המעבר מעולם שבו 25% מהילדים מתים לפני גיל 5 לעולם שבו כמעט שאין רעב. זה בכלל לא חשוב מה היה קצב ההתעשרות של כמה אלפי מיליארדרים באותה התקופה, והם בוודאי לא "שולטים בעולם" בשום צורה אפשרית. אל תקנו את התעמולה של אוקספאם.

    I-undo
  16. Ni-retweet ni
    Ene 22
    Sumasagot kina

    אתה טועה תקציב סל התרופות הוא 500 מליון ל 2019 כל תקציב משרד הבריאות הוא 53 מיליארד צאו לעבוד! אוריה

    I-undo
  17. Ni-retweet ni
    Ene 22
    I-undo
  18. Ni-retweet ni
    Ene 22

    מאות אנשים, חלקם עיתונאים, הדהדו את הציוצים האלה, שבהם התייחסות אקטואלית לדיווח על עונש מאסר כבד שהושת על תושב בית שמש, כביכול בגין ביצוע עבירות שעיקרן חדירה לטלפון של גרושתו. הבעיה בציוצים העוקצניים-לגלגניים הללו, וכן בציוץ של - שמדובר *בסילוף מוחלט* של גזר הדין. >>

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  19. Ni-retweet ni
    Ene 17

    מרגש לראות היסטוריה בהתהוות. הכנס הראשון של תנועת "תנו לגדול על שקט". הורים לוקחים אחריות על שימוש ילדים בסלולרי. למעלה מ-100 בתי ספר כבר בפנים. "נכון שאתם לא עם מחרשה וטורייה", אמרתי להם הבוקר במרכז הבינתחומי בהרצליה, "אבל אתם חלוצים". חולמת ומגשימה:

    I-undo
  20. Ni-retweet ni
    Ene 16

    While I respect , his report on Israel’s Ch. 13 is not accurate. Speculation about the content of the plan is not helpful. Very few people on the planet know what is in it… for now...

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo

Ang paglo-load ay mukhang natatagalan.

Maaaring lumagpas na sa kapasidad ang Twitter o nakakaranas ng panandaliang problema. Subukan muli o bisitahin ang Twitter Status para sa karagdagang impormasyon.

    Maaari mo ring magustuhan

    ·