תתבייש גונטז', ירדת הכי נמוך שרק אפשר. עדיף שתמחק.
-
-
-
מה הקשר? הביקורת שלי לא נוגעת לפונדקאות/ להטבים/ קשיים בהקמת משפחה, וגם לא בצורך של אנשים לחשוף מצוקות, ולעתים אף להועיל לחברה בחשיפה. הביקורת היא על שימוש בדבר הזה לצורך קידום אישי. זה הכל. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155301109137558&id=557407557 …
-
לא יודעת אם יצא לך לאבד תינוק, אבל תדע שלכתוב ״ עובר מת״ זה זוועתי וזורה מלח על כאב שכנראה אין לך מושג מהו. חשפת פה משהו עליך, שאתה חושב ככ ציני ומעוות שאתה אשכרה מאמין שמישהו ייגש לעורך עיתון ויציע למכור כזה שכול בשביל רבע קול. בגלל זה אתה מותקף . יהיה קשה להאמין לך עכשיו.
-
1. תינוק לא. עובר כן 2. אני לא רואים עין בעין את הדברים 3. לא סובל פוליטיקאים/ אמנים ואחרים שחושפים בני משפחה שטרם נולדו/ חיים/ מתו, לצורך קידום מכירות של אלבום/ ספר/ או צבירת קולות בבחירות 4. וכשזה קורה - אני מגיב לזה. שמולי לא הראשון, ולמרות התגובות גם לא האחרון 5. אני מציאותי
-
6. אתה פשוט אידיוט עם עט
-
אה, אידיוט משודרג
Fin de la conversation
Nouvelle conversation -
-
-
גונטז׳ ציוץ שלא היה צריך לבוא לאוויר העולם
-
מסכים עם הרמן. הגזמת לגמרי אחי
-
אין פסול בחילוקי דיעות
-
אל תכנס לאנשים לרחם דביל
-
הוזמנתי פנימה
- 1 réponse de plus
Nouvelle conversation -
-
-
אני רחוק מלהיות חסיד של הז׳אנר, אבל הציוץ הזה דוחה ומיותר. לך יש פריווילגיה שלו אין, ומה שהוא עובר קשור ישירות לפריווילגיה שלך יש ולו אין. לקדם את השיח בנושא, גם אם הקונטקסט הוא הפריימריז, זה בסדר גמור.
-
יהודה, מה הקשר? הרי הבנת את הציוץ, והבנת את הביקורת הממוקדת. החשיפה עצמה היא לא רק לגיטימית, היא גם מבורכת. העניין הוא לא בזה.
-
ניר, אתה מבין שהסיפור הזה הוא בתוך קונטקסט הרבה יותר רחב של פונדקאית הומואים בארץ, ודרך היסורים המאוד יקרה שהם נאלצים לעבור בחו״ל כל עוד זה לא מתאפשר בארץ
Nouvelle conversation -
-
-
לא רק שהגזמת, אלא טעית ופגעת שלא לצורך. חוץ מהסיפור האישי שלו, סוגיית ההורות של להט״בים, במיוחד פונדקאות, היא עניין ציבורי ממדרגה ראשונה. בקרוב צפויה ההכרעה של בג״צ בעניין. וכן, הוא ח״כ והוא רוצה להיבחר שוב, והוא גם רוצה להיות אבא, כמוך. והדבר היחיד שמטונף פה זה החוק שמפלה אותו
- 1 réponse de plus
Nouvelle conversation -
Le chargement semble prendre du temps.
Twitter est peut-être en surcapacité ou rencontre momentanément un incident. Réessayez ou rendez-vous sur la page Twitter Status pour plus d'informations.