הכרתי אותך רק דקה
היית קצת מעיקה
עד שהגיע זמן
לומר שלום חפוז
(מר שלום חפוז)
לפעמים 'תה קצת אטום
זה בא לך בבום
נהיה מאוחר
וכבר צריך לזוז
צריך לזוז
תמיד נהיה ביחד
גם אם זה לא תופס
(זנב ארוך)
תמיד נהיה ביחד
ביחד בווב שתיים אפס
הלילה איתך במלון
לימד אותי המון
וזוהי מתנה
יותר שווה מאופניים
(שווה מאופניים)
למרות שכבר אמרת שלום
אני איתך כל יום
בלי להתאמץ
פשוט עוצם עיניים
עוצם עיניים
תמיד נהיה ביחד
וגם אם לא מרשים
(זנב ארוך)
תמיד נהיה ביחד
ביחד בתוכן גולשים
תמיד נהיה ביחד
גם אם יבוא עורב
(זנב ארוך)
תמיד נהיה ביחד
נהיה ביחד במחשב
*סולו גיטרה מגניב פלוס מכונת תופים*
תמיד נהיה ביחד
גם אם לא ברגיל
(זנב ארוך)
תמיד נהיה ביחד
ביחד בבלוגלי קוֹ אִיל
עדכון: פוצח ע"י ברקו.
עדכון: הקישור דפוק כמובן, וכי למה שיפעל? כאן בגרסא המלאה, כאן גם קליפ ברוח העשור עם מחשבים משוכללים מפלאי הטכנולוגיה.
מאי 25, 2007 ב- 8:36 pm |
הקיור.
שיר אהבה.
מאי 26, 2007 ב- 12:05 am |
מוטי.
לא.
מאי 26, 2007 ב- 1:15 am |
קשור לסינדי לאופר?
מאי 26, 2007 ב- 2:32 am |
Together in electric dreams?
מאי 26, 2007 ב- 3:04 am |
אומגד
מי מזהה לי את המקור בשלוש בלילה?
מאי 26, 2007 ב- 12:37 pm |
למה אין את כל השיר?
מאי 26, 2007 ב- 1:16 pm |
מה?
בזה שמנגן אותו? כי לי הוא מנגן את כולו
מאי 26, 2007 ב- 6:03 pm |
אני שומעת רק את הדקה הראשונה של השיר.
אבל זאת רק אני.
מאי 26, 2007 ב- 6:10 pm |
איזה חרא. אני אשים קישור לרדיובלוג.
כמו כן אם אתם מכירים מקום שאפשר להעלות אליו שירים גם אתה לא מבין כלום במחשבים, והוא לא חותך לך אותם באמצע, והוא לא גוגל פייג'ז (שחותך לי אותם באמצע), אז תגידו.
מאי 26, 2007 ב- 8:22 pm |
אני משתמש באתר הזה.
אחרי שאת מעלה את הקובץ, תקבלי שורת קוד שתכלול נגן של האתר שדי דומה לזה שמשתמשים בו כאן.
מאי 27, 2007 ב- 1:26 pm |
וואלה? ואני יכולה לנגן אותו בפוסט כמו עכשיו או שצריך ללכת לשם כדי לנגן אותו? אני אלך לבדוק. תודה
וד"ש לסינדי לאופר
מאי 27, 2007 ב- 3:02 pm |
איזה יופי של "זהו את".
עידית, יש לך משימה, אם בא לך כמובן.