לא באמת.
לא, משהו אפילו פחות שימושי מזה. אפילו בלי ערך ספרותי.
הנה תמונות של שלושה דברים שרכשתי השבוע ואיני יודעת מדוע:
(השניים הראשונים הם אוכל)

(השלישי – לא אוכל. לא רכשתי אותו השבוע, הוא הגיע השבוע)
לפעמים אני קצת מצטערת שהאינטרנט מכבד את כרטיס האשראי שלי.
הוא נראה משעשע בזמנו.
היום – פחות.
הוא יהיה פיג'מה.

מאי 24, 2007 ב- 5:31 pm |
הכי טעים אננס (גם כשהוא כל כך גדול ודומיננטי…).
הכי מזעזע סנג'איה… אבל בתחרות שבו ג'ורדן ספארקס מנצחת, למי בכלל אכפת?
תגידי, הגופייה מגיעה ככה מחוטבת? מתאימה את הגוף לצורת הגופייה וכדומה? אין כמו שיווק וירטואלי…
מאי 24, 2007 ב- 9:26 pm |
אין כמו אננס…
רק מה, הזעתר קצת הורס את עוגת הגבינה.
מאי 25, 2007 ב- 12:13 am |
הגופייה נראית כמו סמרטוט. לאמריקאים יש מידות משונות.
זעתר הורס גם חומוס, מסתבר.
ואננס, כן. מה שאמרתם. וזה.
מאי 25, 2007 ב- 7:17 pm |
יא אללה, לוטה.
תיתן איזו אזהרת ספוילר לפני שאתה מגלה ככה שג'ורדין לקחה.
לצפות באמריקן איידול זה בערך הבילוי המרכזי שלי להיום.
מאי 25, 2007 ב- 7:41 pm |
אני לא מאמינה שעד לרגע זה ממש לא קלטתי שהיא אמרה שג'ורדן ניצחה. אני חושבת שהמוח שלי מתפורר.
מאי 25, 2007 ב- 9:23 pm |
אני מתנצלת… אני פשוט מניחה מראש שכולם פתחו את YAHOO וגילו להם מזמן שהטווילה לקחה.. אלף התנצלויות על הריסת יום השישי.
אני חושבת שעדיין אפשר לצפות בגמר המשמים, ולראות איך הפקה מושקעת מאוד מכוונת לניצחון של הילדה עם הקול היפה אל מול הילדון המשועשע שנדמה כי לא ממש אכפת לו כל הרעש והבלאגן…
מאי 25, 2007 ב- 10:02 pm |
אז את בחורה? הבלוג שלך כתוב בזכרית.
מבלבל.
אני מניח שהשאלה עכשיו אם לפתח את נושא הגמר כאן או לחכות שיהיה פוסט הולם (אם יהיה).
מאי 25, 2007 ב- 10:04 pm |
טוב, לא משנה. הבנתי את עניין הבלוג.
מאי 26, 2007 ב- 12:33 am |
אה, אגב נושא הגמר.
אני יודעת שאת בת ולא בן לוטה. אני קוראת פוסטים שלך לפעמים אפילו.
ומה איתך לוטה? את מכירה אותי? הקשבת פעם בזמן שדיברתי? משהו?
לא, כי אני פשוט לא כל כך מבינה איך את באה לפה כדי להכריז שג'ורדן זכתה, שברור שזה לא מזיז לי את הביצה השמאלית, אבל את העניין הקטן הזה את שוכחת לציין.
לא, כאילו, בכיף שלך. למה לא.
מאי 26, 2007 ב- 3:42 pm |
אהה….
הכרזתי שאני מחרימה את הגמר, אחרי שהקהל האמריקאי נכנע להפקה והעיף את מלינדה… אבל בגלל שאני חלשת אופי, סביר להניח שאני אצפה עוד הערב בפיאנלה-פיאסקו הזה…
מצחיק ההומאז' לסאנג'יה… ובוודאי שהייתי אומרת משהו… מכירה אותך ואת שיגעון הגופיות שלך… בוודאי… אה.. כן.
הבהרה (למאות שלא באמת צריך): אני מאה אחוז נקבית, ומתארחת מדי פעם בבלוג מאוד דומיננטי אשכית. זהו.
מאי 26, 2007 ב- 3:43 pm |
למאות = למרות.
הילדה הפאקצה הזאת פשוט עושה קריירה…
זוועת עולם.
מאי 26, 2007 ב- 4:16 pm |
דומיננטי אשכית בתחת שלי. מה זה אומר בכלל? אשכית, לא התחת שלי. למה דווקא אשכית, ולא דומיננטי פינית? פינית נשמע טוב יותר, וגם נאמן יותר למקור, שלא לומר ל
מאי 26, 2007 ב- 5:56 pm |
הילדה הפקאצה=ג'ורדן או סנג'? 😕
כלכלן:
כן, אבל יכולים לטעות בגלל שאין דגש בפ"א, ולחשוב שזה, נאמר, הבלוג של אתון עיוורת, שנוסעת לפינלנד כל שבועיים.
(כאן הייתי יכולה לשים איזו בדיחה בסגנון ותוציא את האשכים מהתחת שלך, אבל זה מרגיש לי ישראבלוג)
מאי 26, 2007 ב- 6:01 pm |
לדעתי האשכים שלך הרבה יותר נאמנים למקור, ודומיננטיים בבלוג. אבל זאת רק דעתי. הפין שלך הרבה פחות מתערב בעניינים…
הילדה הפאקצה היא כמובן הבלונדה הבכיינית שמתמוטטת כל פעם שסאנג'יה מזמר את השיר הספציפי הזה…
אבל את יכולה להכליל את רוב האמריקאים תחת מטריית הילדה הפאקצה מבחינתי…
מאי 26, 2007 ב- 6:08 pm |
אה נכון! 😀
אני קצת מזדהה איתה. וגם מעניין אותי אם יזכרו לה את זה בעוד עשר שנים כשהיא תנסה להתקבל לסטאז' או משהו.
מאי 27, 2007 ב- 12:18 pm |
הי, גם אני קראתי פינית וזה בדיוק בגלל שכל שבועיים…אני שמחה לראות שנכנסתי לך לורידים, גם את לי.
כשירד כאן גשם והתחילה הטיפה הראשונה – הבנתי שלנצח בטיפה הראשונה אני אזכר בך. שלעולם הטיפה הראשונה כבר לא תהיה טיפת גשם תמימה 😦
מאי 27, 2007 ב- 1:30 pm |
😀
אוי, סליחה… לא התכוונתי. באמת חשבתי שכולם מרגישים ככה ורק ניסיתי להוכיח את זה.
לפחות, מתוך המבחר הקיים, זו ההפרשה הכי סימפטית שיכולים להוריד לך על הראש. לפחות זה.
מאי 27, 2007 ב- 3:45 pm |
אין ספק שאת אופטימית בדרכך המיוחדת : *ההפרשה הכי סימפטית שיכולים להוריד לך על הראש* – בואי נגיד שלפני שקראתי בבלוג שלך, לא חשבתי על הפרשות שמשתחררות לי על הראש.
כשמסתכלים על זה מהזווית הורודה שלך – אז כן, בטח שזאת ההפרשה הכי סימפטית.
מאי 27, 2007 ב- 7:11 pm |
אני בטוח שעכשיו גם ג'ורג' בוש יסכים שיש הפרשות הרבה פחות סימפטיות שיכולות ליפול עליך מהשמיים.
מאי 27, 2007 ב- 9:16 pm |
לול (ככה אומרים אצלכם, נכון מוסיף?)
אני לא מאמינה שהוא ניגב את זה עם היד – איזה גבר גבר