מתחילים אודישנים לעונה ארבע... just saying 
-
-
-
מאוד מקווה שתהיה פנויה לקהל תפקיד מרכזי אצלכם
End of conversation
New conversation -
-
-
ליטרלי התגובה שלי
End of conversation
New conversation -
-
היא צריכה להתבייש
End of conversation
New conversation -
-
פאשיסטית.
-
אז אני מבין שאתה אידיוט. תמשיך לתמוך בפאשיסטים.
-
אני מרחם עליך, כמה שנאה עצמית. למזלך אנחנו דמוקרטיה אמתית ואפשר להכיל גם את השוליים הסהרוריים כמוך.
- 2 more replies
New conversation -
-
-
את יודעת מזה פאודה? פאודה זה בלגן וכאוס, זה מה שאתם מביאים עלינו, אנשייך המסוכנים ואת
-
לא חייבים לקחת כל ציוץ ולעשות ממנו כלי לניגוח, זה מראה משהו על האובייקטיביות שלך...
End of conversation
New conversation -
-
-
אישה אומללה.
-
אתה איש מסכן
-
אולי, אבל אני לא נבחר ציבור ולא אמור לשרת את הציבור. משרת ציבור אומלל כמו אילת שקד זה הרבה יותר גרוע.
-
היא משרתת הציבור מספר 1 ודואגת לשלטון דמוקרטי ממלכתי נקודה והיא ראש הממשלה הבא אחרי נתניהו
-
זהו, שלא. שכחה שבאה לשרת את הציבור ושכחה (או שלא ידעה) מהי דמוקרטיה. הממלכתיות ממנה והלאה. להילחם בדמוקרטיה וללעוג לשמאל (כפי שהודתה היום) זה ההפך מלשרת את הציבור. היא צריכה להתבגר, ילדה קטנה שחושבת כמו תינוקת בחיתוליה לא יכולה להיות ראשת ממשלה.
-
דוקא היא מאוד בוגרת. השמאל שמאז שאינו בשילטון מתנהג כמו ילד קטן שלקחו לו צעצוע ומוכן להרוס את המדינה, יחסיה עם מדינות אחרות ומוסדותיה (דגש על מערכת המשפט), הוא זה שצריך להתבגר (וגם להתגבר).
-
תגובותיה ילדותיות, בלתי אחראיות ומראות חוסר הבנה מוחלט מהי דמוקרטיה, מה זו הפרדת רשויות ומה תפקידו ומעמדו של משרת ציבור בגלל ושל שר משפטים בפרט. ילדה קטנה.
-
או שאולי אתה לא מבין מהי דמוקרטיה אז ב 5 מילים: ד מ ו ק ר ט י ה ה י א ל א ש י ל ט ו ן ב ג " ץ
- 1 more reply
New conversation -
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.