ಟ್ವೀಟ್ಗಳು ಮತ್ತು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು
- ಟ್ವೀಟ್ಗಳು & ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು, ಪ್ರಸ್ತುತ ಪುಟ.
-
מרתק ומדהים. אפשר לומר הרבה דברים. אבל אין כיום מישהו משום מפלגה ברמה שלו
-
בהצלחה. אל תתרגש מרעשי הרקע ההזויים
-
הפוסל במומו פוסל... אתה שייך לצד הבולשיביקי ששולל בשם הייצוג של האמת עלי אדמות את הזכות של הצד השני אפילו לחשוב בטח שלא לדבר וברור שאסור "להם" לשלוט. אם היה אפשר להסביר לך יפה היינו עושים זאת בשמחה.. אבל אנחנו לא לגיטימיים מבחינתך ולכן זו השפה. צר לי..
-
גופי החקירה האלה יודעים בעיקר להדליף. אם לא היו מדליפים ומזינים את הכתבלבים לא היה צריל חוק המלצות.. ממליץ לך לקרוא את המלצות בכירי המשפטנים בעבר ביחס להצורך בביטול המלצות המשטרה, שופטים ופרקליטים... אבל עכשיו זה אמסלם אז מותר לפגוע בו... רדוד ופבלובי...
-
מה הקשר יא טמבל . ערכו את הסרטון אתה חא מבין את החומרה? יש פה סילוף ועריכה מגמתית כדי להשחיר את פניו ואת הממשלה. זה לא מפחיד אותך בתור אחד מכלבי שמירה של הדמוקרטיה?
-
מדהים. וצפוי כל כך... צריל להפיץ את זה ולשתף בכל דרך אפשרית. האם לא ניתן להעניש את חדשות 2 אין רגולטור? זה לא מצדיק תלונה לרשות השניה ? דודוי תתחילו לשלוט כי אתם עלולים לאבד את השלטון...
-
מסכים. הלואי שזה היה פשוט,אבל מתברר שרשויות החוק הם בעצמם חבורה לא קדושה , כוחנית ומדליפה, עם תרפבות ארגונית של הטרדה מינית ( הניצבים...) ושחיתות ( רות דוד רונאל פישר דודי ריטמן....ועוד).. יש פה אינטרסים מורכבים יותר מ" צדק" ו" מלחמה בשחיתות" וזה באמת מתסכל..
-
ישר כמו 50 מליון שעשית על הגב של לקוחות בזק חתיכת סוציאליסט אלק... שמאל שהוא ימין.. מרוקאי שנדחף בכידוני האשכזים...מסורתי שאוכל גם כשר... קלטנו אותך שחצן ושקרן מחליף דיעות כדי לנצח ..אל דאגה אתה לא תנצח..
-
שחיתות זו הססמא החדשה של מחנה רק לא ביבי... כולם נגד שחיתות, אבל האטרף זה רק לא ביבי ולכן זו שחיתות בפני עצמה. אם ביבי מושחת שיילך הביתה אבל גם לו מגיע הליך הוגן ולא טרפת של מחנה המטורללים וממציאי השחיתות כאלדד יניב והמטרידן מבית ראש הממשלה..
-
האמת נרגעתי... שלושה חנוני על מענגים אחד את השני ב" קוליות" שלהם... ממש " מפחידים"... כל ההפגנה בקצב של טיול מוצ"ש אחרי חמין... זה לא נעים, יש קצת רעשים... אבל זה רק אויר חם ופשוט מסריח...
-
לא הם פשוט נגד ביבי... אתה לא הבנת..
-
בוזי פואד אהוד ברק עמותות...איתן כבל הסתדרות מפאיניקים ..אותה שחיתות. לך תישן על האף טמבל
-
אדיוט כמו שהנכדה של קסטנר שמכר מאות אלפי יהודים לאיכמן הפכה לאשת תקשורת וחברת כנסת.
-
לכל בכייני תנועת העבודה החקלאים ששתו את תקציבי המדיניה עם הסדרי קיבוצים ומושבים, מחיקת חובות ושוד קרקעות מטורף ראו ערך המושבים והקיבוצים שבנו מחסנים וקניונים ואיזורי תעשייה בהיתר ל"סככה חקלאית". וזה חוץ מתעשיית ה"מכסות" שהמדינה חייבת לקנות והכל בעבודה תאילנדית. ערכי ברל וגורדון.
-
לך תלבש משהו. דביל.
-
יריב זה פשוט לא נכון. היתכנות לפגיעה זו חכמה שלאחר מעשה... אך אחד לא האמין שאפשר לפגוע בראש ממשלה לפי דבריך... הוא היה מאובטח... הסתה זו הסתה זו הסתה על משקל רצח זה רצח. עמוס שוקן צריך לחזור בו או לפחות להתייצב לחקירה במשטרה.
-
את שרת המשפטים לא? אולי תורי לאחד העוזרים לבקש יפה ובעדינות מהפרקליטות לפתוח בבדיקה האם יש בהתבטאות הזו הסתה לפי הדין הפלילי...
-
נו באמת...
-
איפה ניתן למצוא?
-
איפה מוצאים את כל בהוצאה המחודשת ?
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.