|
Inbar Bezek
@
InbarBezek
יובלים משגב
|
|
מועמדת לראשות המועצה האזורית משגב. פעילה חברתית - ממקימות תנועת עצמאים עושים שינוי, הפועלת למען חיזוק מגזר העצמאים בישראל.
|
|
|
1,273
Mga Tweet
|
495
Mga Sinusundan
|
339
Mga Tagasunod
|
| Mga Tweet |
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 20 |
|
והנה לך אני חילונית שלא מנפנפת בחמץ ביום כיפור בפרהסיה רק מתוך התחשבות באחרים. אז כמו שרשמתי הלוואי וכולם היו נוהגים כמונו ואז היה פחות מתיחות בין הצדדים.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 20 |
|
זה לא מסחרה במסורת.
זה מתייחס לדרישה "להתחשב ברגשות הדתיים". אז יש שני צדדים למטבע וגם לחילונים יש רגשות ואני מצפה שהרבנים שקוראים לאסור חמץ במקומות ציבוריים מתוך התחשבות ברגשות הציבור הדתי ידרשו מהחרדים גם לכבד את יום הזכרון מתוך התחשבות ברגשות החילונים. לא נראה לך בקשה סבירה?
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
שאלות מצוינות
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
בימים האחרונים אנו עדים לויכוח בנוגע למדיניות החמץ בבתי החולים לקראת חג הפסח.
חשבתי על זה והגעתי למסקנה הבאה:
אני אתמוך במניעת חמץ בפרהסיה מתוך התחשבות ברגשות הציבור הדתי, ובתנאי אחד - שכל החרדים יעמדו בזמן הצפירה של יום הזכרון ויום השואה מתוך התחשבות ברגשות החילונים.
מסכימים?
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
איפה ראית פה הכללה?
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
זה לא עניין של התניה. זה ניסיון להראות שכמו שיש דברים שחשובים לדתיים כך יש גם נושאים שחשובים לחילונים.
משום מה בעיניינים שנוגעים לרגשות הציבור החילוני אנחנו לא רואים הזדעקות של הרבנים.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
מזמינה אותך לקרוא את המאמר המצ"ב,
וציטוט מתוכו שרלוונטי מאוד גם לעניין החמץ בפסח:
"ישראל היא חברה רב-תרבותית שצריכה לכבד מגזרים שונים ועמדות שונות. מותר לנו לזכור בדרך שלנו. אנחנו לא כופים עליכם להגיד משניות – אל תכפו עלינו לעמוד בצפירה."
bit.ly/2quSfoV
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
ואני בטוחה שגם אכילת החמץ בפרהסיה והכנסתו לבתי חולים היא קומץ קטן ורוב החילונים מקפידים לא לאכול חמץ בפרהסיה במהלך החג.
אני מדברת על התחשבות הדדית.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
ואכן לא רשמתי חרדים בהקשר של החמץ אלא דתיים.
ומעולם לא ראיתי חובש כיפה הולך במהלך הצפירה של יום הזכרון אך בהחלט ראיתי חרדים שעושים זאת מתוך התרסה.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
מצוין. הלוואי וכל החרדים היו נוהגים כמוך.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 19 |
|
כמובן שהכוונה לצפירת יום הזכרון... טעות קטנה. חג שמח!
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 17 |
|
עצם זה שנותנים במה בעיתון לדעות החשוכות האלו היא הדבר המדאיג באמת. pic.twitter.com/E8dNHIFZ0G
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 15 |
|
וללא ספק אנחנו עם שבוחר את מנהיגיו בתבונה. twitter.com/hadarse/status…
|
||
|
|
||
| Ni-retweet ni Inbar Bezek | ||
|
Erel Segal אראל סגל
@ErelSegal
|
Abr 11 |
|
אזרח פרטי מנחית חללית על הירח והמדינה לא מצליחה לספור קולות שלושה ימים
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 15 |
|
@KElharrar
נראה לי שהנושא הזה תפור עליך.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 15 |
|
ויותר משני מיליון איש הצביעו נגד נתניהו והשחיתות שהוא מייצג.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 15 |
|
נמצאת היום בכנס Northightech בפארק ההיטק בבר לב.
יזם פרטי, יהודי ציוני, השקיע מיליארד שקלים בהקמת פארק הייטק משגע, בין עכו לכרמיאל, שנשאר בנתיים שומם.
היזם והרשויות המקומיות מנסות להביא חברות הייטק צפונה, אבל המדינה מציבה חסמים וקשיים בירוקרטיים. נקווה שהממשלה החדשה תפעל אחרת. pic.twitter.com/90vPbb1SOy
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 12 |
|
מצביעי ליברמן דוגלים בהפרדת דת ומדינה. הם בעד הכרה בנישואים אזרחיים, פתיחת מרכזי קניות בשבת וצמצום כוחה של הרבנות. איך ליברמן יכול לשקול ישיבה עם הקואליציה המסתמנת?
זו בגידה בכל הערכים עליהם המפלגה שלו מבוססת.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 12 |
|
בנט ושקד שביסבו את קמפיין הבחירות שלהם על ריסוק בג"צ הודיעו שיפנו לבג"צ לערער על תוצאות הבחירות.
ממש צדק פואטי.
|
||
|
|
||
|
Inbar Bezek
@InbarBezek
|
Abr 12 |
|
ומספר דומה של מיליון וחצי אזרחים הצביעו נגד נתניהו ונגד השחיתות
|
||
|
|
||