Twitter | Hanapin | |
Inbar Bezek
מועמדת לראשות המועצה האזורית משגב. ‏‏‏‏‏‏‏‏פעילה חברתית - ממקימות תנועת עצמאים עושים שינוי, הפועלת למען חיזוק מגזר העצמאים בישראל.
1,273
Mga Tweet
495
Mga Sinusundan
339
Mga Tagasunod
Mga Tweet
Inbar Bezek Abr 20
Sumasagot kay @Reut9623
והנה לך אני חילונית שלא מנפנפת בחמץ ביום כיפור בפרהסיה רק מתוך התחשבות באחרים. אז כמו שרשמתי הלוואי וכולם היו נוהגים כמונו ואז היה פחות מתיחות בין הצדדים.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 20
Sumasagot kay @PeretzOrly
זה לא מסחרה במסורת. זה מתייחס לדרישה "להתחשב ברגשות הדתיים". אז יש שני צדדים למטבע וגם לחילונים יש רגשות ואני מצפה שהרבנים שקוראים לאסור חמץ במקומות ציבוריים מתוך התחשבות ברגשות הציבור הדתי ידרשו מהחרדים גם לכבד את יום הזכרון מתוך התחשבות ברגשות החילונים. לא נראה לך בקשה סבירה?
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @limor_moyal @hadarse
שאלות מצוינות
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
בימים האחרונים אנו עדים לויכוח בנוגע למדיניות החמץ בבתי החולים לקראת חג הפסח. חשבתי על זה והגעתי למסקנה הבאה: אני אתמוך במניעת חמץ בפרהסיה מתוך התחשבות ברגשות הציבור הדתי, ובתנאי אחד - שכל החרדים יעמדו בזמן הצפירה של יום הזכרון ויום השואה מתוך התחשבות ברגשות החילונים. מסכימים?
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @PazYair
איפה ראית פה הכללה?
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @yoch21
זה לא עניין של התניה. זה ניסיון להראות שכמו שיש דברים שחשובים לדתיים כך יש גם נושאים שחשובים לחילונים. משום מה בעיניינים שנוגעים לרגשות הציבור החילוני אנחנו לא רואים הזדעקות של הרבנים.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @1BlackIsrael
מזמינה אותך לקרוא את המאמר המצ"ב, וציטוט מתוכו שרלוונטי מאוד גם לעניין החמץ בפסח: "ישראל היא חברה רב-תרבותית שצריכה לכבד מגזרים שונים ועמדות שונות. מותר לנו לזכור בדרך שלנו. אנחנו לא כופים עליכם להגיד משניות – אל תכפו עלינו לעמוד בצפירה."
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @shtern14
ואני בטוחה שגם אכילת החמץ בפרהסיה והכנסתו לבתי חולים היא קומץ קטן ורוב החילונים מקפידים לא לאכול חמץ בפרהסיה במהלך החג. אני מדברת על התחשבות הדדית.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @DemriShay @sagitag7
ואכן לא רשמתי חרדים בהקשר של החמץ אלא דתיים. ומעולם לא ראיתי חובש כיפה הולך במהלך הצפירה של יום הזכרון אך בהחלט ראיתי חרדים שעושים זאת מתוך התרסה.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @Reut9623
מצוין. הלוואי וכל החרדים היו נוהגים כמוך.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 19
Sumasagot kay @InbarBezek
כמובן שהכוונה לצפירת יום הזכרון... טעות קטנה. חג שמח!
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 17
עצם זה שנותנים במה בעיתון לדעות החשוכות האלו היא הדבר המדאיג באמת.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 15
וללא ספק אנחנו עם שבוחר את מנהיגיו בתבונה.
Reply Retweet Gustuhin
Ni-retweet ni Inbar Bezek
Erel Segal אראל סגל Abr 11
אזרח פרטי מנחית חללית על הירח והמדינה לא מצליחה לספור קולות שלושה ימים
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 15
Sumasagot kay @orenhelman @KElharrar
נראה לי שהנושא הזה תפור עליך.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 15
Sumasagot kay @YoavNews1
ויותר משני מיליון איש הצביעו נגד נתניהו והשחיתות שהוא מייצג.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 15
נמצאת היום בכנס Northightech בפארק ההיטק בבר לב. יזם פרטי, יהודי ציוני, השקיע מיליארד שקלים בהקמת פארק הייטק משגע, בין עכו לכרמיאל, שנשאר בנתיים שומם. היזם והרשויות המקומיות מנסות להביא חברות הייטק צפונה, אבל המדינה מציבה חסמים וקשיים בירוקרטיים. נקווה שהממשלה החדשה תפעל אחרת.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 12
מצביעי ליברמן דוגלים בהפרדת דת ומדינה. הם בעד הכרה בנישואים אזרחיים, פתיחת מרכזי קניות בשבת וצמצום כוחה של הרבנות. איך ליברמן יכול לשקול ישיבה עם הקואליציה המסתמנת? זו בגידה בכל הערכים עליהם המפלגה שלו מבוססת.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 12
בנט ושקד שביסבו את קמפיין הבחירות שלהם על ריסוק בג"צ הודיעו שיפנו לבג"צ לערער על תוצאות הבחירות. ממש צדק פואטי.
Reply Retweet Gustuhin
Inbar Bezek Abr 12
Sumasagot kay @YoavNews1
ומספר דומה של מיליון וחצי אזרחים הצביעו נגד נתניהו ונגד השחיתות
Reply Retweet Gustuhin