Twitter | Buscar | |
Shay Demri
621
Tweets
600
Gente que sigues
18
Seguidores
Tweets
Shay Demri 5 h
En respuesta a @AvishayBenHaim
האם אינטלקט זה תנאי הכרחי -מספיק? לא משוכנע.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 8 h
En respuesta a @NirTsadok
תגיד לי שעצרת סתם בירי
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 24 jun.
En respuesta a @CurlyDailySmile
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 23 jun.
En respuesta a @Super_Dori
הבלדה למצנתר
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 23 jun.
En respuesta a @keshesss
חבל על הבוקר, האיש עוטף את הכתבה כמבוא לדיון; בפועל הטיעונים דלים.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 19 jun.
En respuesta a @Riklin10
שמעון, שחרר אחינו. כעס בחיק כסילים ינוח..
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 19 jun.
En respuesta a @avishay_sela
פעם הרעב שלי והפסקת צהריים בעבודה הובילו אותי לפיצרייה שכוחת-אל במזרח ראשל"צ; החברה ביקשו שאחכה עד שיפתח הריבר בטקסס הולדם. (פלוס מבטים מאוד מופתעים שמישהו מעוניין לאכול במקום).
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 19 jun.
En respuesta a @sagirefael
הרי זה גם אינטרס שלו להרחיב את הרוסטר של הקבוצה עם שחקנים איכותיים יותר. (זמן מנוחה/פציעות)
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 19 jun.
En respuesta a @sagirefael
למה כש- kd ואחרים מוותרים על מליוני דולרים בחוזה בשביל הקבוצה זה לגיטימי, ו-וייבר של AD על 4 (מאוד נחוצים) זה לא? נשגב מבינתי.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 19 jun.
En respuesta a @prokooter
אחכה לראות מה יוסיפו סביבם, יש הרבה רינג-דיגרים בליגה שיתפשרו על חוזה נמוך.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 18 jun.
15.7
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 17 jun.
En respuesta a @leadhara
עוד מתפלל שיגיע ללייקרס ל-one and done
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 17 jun.
En respuesta a @zelokova
לוקחים קלסר ומצ'פצקים אותו לנושאים/דפים שקריטיים לפתרון שאלות. (אם הקורס יושב על מצגות, מה טוב). הסדר קריטי, אחרת את מדפדפת את עצמך לדעת תוכ מבחן.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 17 jun.
En respuesta a @leadhara
ככה זה כשהעגלה מלאה בשיט.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
En respuesta a @odedkramer
אותו עניין?
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
En respuesta a @mubutu
מי בנה שם את התשתיות?
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
En respuesta a @effgoro
פרשת האפ(י)דרין (סליחה על משחק המילים)
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
En respuesta a @effgoro
תרגד רסיסי לילה, עם המזל שלי עשיתי אותו פעמיים .
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
En respuesta a @effgoro
לפחות לא טלטלו אותך 20 דק בתוך הרקולס בשביל האוירה לפני הטיפוס.
Reply Retweet Me gusta
Shay Demri 16 jun.
Yes, until the end of July.
Reply Retweet Me gusta