This entry was posted on ספטמבר 5, 2007 at 6:53 pm and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
לא כל כך בטוח… (אם כי במחשבה שניה, הייתי שמחה אם רוב העולם היה מתפוגג. יש איזה שניים שלושה מקומות, כמו למשל מסעדת אוסטריה בברגמן שטרסה, שאני מעדיפה שיישארו על כנם).
ספטמבר 5, 2007 ב- 11:16 pm |
אני איתך לגמרי בזה.
ספטמבר 6, 2007 ב- 12:51 pm |
לא התפוגג. באסה.
ספטמבר 6, 2007 ב- 7:06 pm |
כן אה?
ותודה כוסית (אני מתעלמת כרגע מהעובדה שרוב הסיכויים הם שהסיבות שלי לרצות שיתפוגג הן פחות גלובליות משלך)
(יותר פרטיות, פחות צודקות, הכוונה)
ספטמבר 7, 2007 ב- 6:39 pm |
לא כל כך בטוח… (אם כי במחשבה שניה, הייתי שמחה אם רוב העולם היה מתפוגג. יש איזה שניים שלושה מקומות, כמו למשל מסעדת אוסטריה בברגמן שטרסה, שאני מעדיפה שיישארו על כנם).