אם מחר בבוקר

כשאצא מהבית, אראה שהעולם בחוץ התפוגג.

4 תגובות to “אם מחר בבוקר”

  1. kusit3g Says:

    אני איתך לגמרי בזה.

  2. לא Says:

    לא התפוגג. באסה.

  3. idit Says:

    כן אה?
    ותודה כוסית (אני מתעלמת כרגע מהעובדה שרוב הסיכויים הם שהסיבות שלי לרצות שיתפוגג הן פחות גלובליות משלך)
    (יותר פרטיות, פחות צודקות, הכוונה)

  4. kusit3g Says:

    לא כל כך בטוח… (אם כי במחשבה שניה, הייתי שמחה אם רוב העולם היה מתפוגג. יש איזה שניים שלושה מקומות, כמו למשל מסעדת אוסטריה בברגמן שטרסה, שאני מעדיפה שיישארו על כנם).

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל