זה הדבר היחיד שיש לי כוח להסתכל עליו היום:  

http://www.celebrityplasticpics.com/

ועוד תמונה באותו סגנון:

7 תגובות to “”

  1. אתון עיוורת Says:

    🙂

    אני תוהה אצל מי משתינו יתחיל האושר מבפנים קודם.

  2. idit Says:

    אצלי כנראה שלא היום
    כואב לי הגרון
    קניתי סטרפסילס
    זה הרדים לי את החך והגרון עדיין כואב

  3. אתון עיוורת Says:

    יש לי כאב ראש
    בחילה
    וכאבי בטן
    אה וגם הייתה לי סחרחורת.
    – את צודקת אצלי האושר התחיל מבפנים קודם.

  4. אתון עיוורת Says:

    בתמונה – לא כל כך ברור לי מה לפני ומה אחרי – הבעייה היא שלי?
    נכנסתי לראות מה שלומך.

  5. עידית Says:

    היא היתה יפה גם לפני (תמונה שמאלית)

  6. מוטי Says:

    חוצמזה שהיא עשתה גבות, באמת קצת קשה לראות הבדלים.

  7. idit Says:

    אוי תשתקו, היא מנותחת כולה

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל