פתחתי את הבלוג מהר כדי לא לעצור ולחשוב מה אני עושה. קראתי לו מונופוביה ואחר כך התחרטתי. נכנסתי וראיתי את הכותרת "מונופוביה" מרחפת מעל העמוד, וחשבתי מה לעזאזל.
על מה כותבים בלוגרים? על טלוויזיה, על מוזיקה, על כלבים, על חתולים, על חומוס, על טחינה? את כל הדברים האלו אני מכירה ואוהבת. אם אין לי דעה מנוסחת שאני מוכנה לחלוק עם העולם? לכתוב על החיים שלי? אפילו לתת כותרת שאני שלמה איתה לא הצלחתי אז בטח שלא אהמר על חשיפה שאני לא שלמה איתה.
זה משאיר את ז'אנר "הבחורות שחולקות פרטים אינטימיים אך סתומים עם הקוראים הפוטנציאליים". שמחפשות תמיכה אבל לא רוצות להסתכן בפגיעה, ולכן משתפות את הקהל בפרטים כמו "רוצה להתפוגג, כועסת על עצמי, איך שוב נתתי לו לעשות לי את זה. תחושה מוכרת, מתחפרת בפוך ורואה 'אבודים'".
ואז, אם כותבים לה תגובות, כותבים לה תגובות כמו "מכירה את התחושה, אבל בסוף משתפר. תחזיקי מעמד". מי שכתב את זה מכיר אותה? אולי הם במועדון סודי שכזה וכל מי שמגיב יודע בדיוק על מה ועל מי הבחורה מדברת, ורק אני לא? ולמה שארצה לדעת בעצם? ואז אני לא קוראת יותר את הבלוג. כי אני מרגישה שהבחורה הזו (זו בדר"כ בחורה), כאילו נחשפת אבל לא באמת, ומצפה ממני לקרוא ולהגיב כאילו זה כן באמת.
אף פעם לא כתבתי תגובה לפוסט, לכתבה. כלום (רק כשהייתי ילדה התקשרתי פעם לתכנית רדיו – שזו צורה פרימיטיבית של טוקבק – וניתקתי). הרבה דברים עוד לא עשיתי. מאוחר מדי בשבילי להיות ילדת פלא ברוב התחומים, למרות שאני לפעמים רואה את עצמי כילדת פלא ברוב התחומים.
נובמבר 16, 2006 ב- 11:09 am |
30 זה לא מבוגר, החיים רק מתחילים וככה….
אחלה בלוג יש לך 🙂
רק בת 30 וכבר יש לך קוראים 🙂
נובמבר 16, 2006 ב- 11:52 am |
מכיר את התחושה, זה לא משתפר. תחזיקי מעמד.
נובמבר 16, 2006 ב- 5:00 pm |
יו, מסתכלים עלי! תודה חנית, תודה תום
נובמבר 16, 2006 ב- 5:46 pm |
יופי, סוף סוף משהו מעניין. מקווה שישתפר.
נובמבר 16, 2006 ב- 10:32 pm |
רואה. אמרתי לך 🙂
וכן מסתכלים, ומגיבים…
נובמבר 19, 2006 ב- 1:51 pm |
"סימן שאלה" בסימן קריאה והתפעלות.
נובמבר 19, 2006 ב- 2:09 pm |
🙂 תודה מייק ותודה נועם
מאי 31, 2010 ב- 10:15 am |
רק בת 30 וכבר ניחשה מי יזכה במונדיאל!
יוני 1, 2010 ב- 10:02 pm |
די נו.