כמה כאב.
עומר ואן גלדר, הלוחם והמפקד מגבעתי, אחד משלושת הנופלים בעזה, הוא בן הזוג של הבת האהובה שלי.
עומר היה מלח הארץ. אישיות נדירה. כל מפגש איתו היה מלא בשפע טוב ושמחה, והביא למשפחה אינסוף אושר ואהבה.
התאהבנו בו כולנו מהרגע הראשון. הלב נשבר.
ההלוויה היום ב-16:00 בהר הרצל.
Ran Baratz – רן ברץ
6,576 posts
- אני כותב בלב כבד: לקרע בחיל האוויר (שמחלחל לשאר הצבא) אחראים שלושה אנשים בדיוק. מפקד חיל האוויר, הרמטכ״ל, ושר הביטחון, שקיבלו החלטה לאפשר לאליטה הפריבילגית להשתמש בצבא לצרכי מחאה פוליטית. זאת הייתה טעות קשה, ושלושתם צריכים לשים את המפתחות כדי למנוע מהאירוע הזה להתגלגל הלאה.
- אני רוצה לחסוך טראומה מהרופאים שרוצים לעזוב ולסייע בתיאום ציפיות: בכל מדינה בעולם שתעברו אליה, ממש כל אחת, גם שם לא יהיה לכם כרופאים מעמד מיוחד בענייני חקיקה. ואם תשבתו כי חקיקה לא תמצא חן בעיניכם, זה לא יעבור טוב. אני יודע שזה לא מה שסיפרו לכם על "ד-מו-קרט-יה!", אבל מוטב שתדעו.
- אני שותק ומתלבט, מתלבט ושותק. אבל בסוף אני חייב להגיד, ויודע שזה לא הלך הרוח הציבורי, אבל זו חובתי: לא נכון לצאת כעת למבצע *קרקעי* נרחב בעזה. הם (האיראנים) לא טפשים. הם מוכנים וציפו לתגובה הזו, בעוד שאנחנו באפילה מודיעינית גדולה. הסיכון שמדובר במלכודת רב-זירתית גבוה. אסור לזלזל
- אני מזכיר: שטראוס מוחרמים כי הם רוצים להשתיק אותנו, לחנך אותנו מחדש, להסביר לנו מהם "הערכים הנכונים". שום מבצע ושום הנחה לא יעזרו. אסור לקנות שטראוס. בשום מחיר. חופש הביטוי וההכרה בשוויון יותר חשובים מחומוס "אחלה". מי שהכניס פוליטיקה לאוכל, שיאכל את הדייסה שבישל. בתיאבון
- נתניהו השיג הסכם שלום חוקי, עם 4 מדינות ערביות, שינה את מפת המזה"ת, ובתקשורת עשו הכל לזלזל ולהקטין. "נורמליזציה". לפיד מביא כתב כניעה כלכלי ובטחוני, לא חוקי, בלי רמז לשלום, עם מדינה כושלת, ובתקשורת מציגים אותו ואת עאון (בובת חיזבאללה ופרו-סורי) כאילו הם בגין וסאדאת. נזק לאומי.
- נתניהו אומר שצריך ״להלום בשקר״. לפיד מצייץ שאמר ״להלום במפגינים באגרוף״. סוכן כאוס אנטי דמוקרטי. שזה מנהיג השמאל אומר הכל.
- I think Qatar is right. They have a right to reciprocate. Therefore should Israel host, generously fund, protect, and give leverage to an anti-Qatari annihilationist terror organization that slaughters, bombs, kidnaps, and rapes Qataris on a regular basis, and swears to eradicate
- מצטער אבל זה לא עובר. הרצי הלוי במהלך פשוט מביש. הצבא עושה כל הזמן תחקירים מבצעיים. זה עניין פנימי, דרגי שטח ומפקדים. נוהל חשוב, שהרצי הלוי מנע בכל כוחו במשך שלושה חודשים. זה ממש לא מה שיש פה. פה זו אופרה אחרת. הרצי הלוי מקים "ועדת חקירה". תחקיר מבצעי לא עורכים לשעברים, כולל שרמעניין למה שאול מופז נבחר...
00:00 - אח, ביבי, ביבי, אם אתה רוצה הפסקה, אתה צריך להביא נושא חשוב. כמו, למשל, חופשת ספארי באפריקה. או אפילו יותר טוב, כנס של לשכת עורכי הדין באילת. דברים שתופסים משפטית. לא שטויות כמו מלחמה ושלום היסטוריים ושינוי פני המזה"ת. התירוצים השקופים האלה לא עובדים על משפטנים. שבת שלום לכולם.
- בג"צ ללוין: נתנו לך זמן כדי שתקבל את ההחלטה שהחלטנו שתקבל, להפתעתנו לא השתמשת בנדיבות שלנו כדי לקבל אותה, ולכן אם לא תקבל אותה במהרה, נקבל אותה בשבילך בעצמנו. אתה אולי שר, אבל אנחנו השלטון. היבריס אנטי דמוקרטי. אבסולוטיזם משפטי / הפיכת הפקידים.
- אולי טעיתי במהלך השנים כשהדגשתי שבלב הדמוקרטיה עומדות בחירות חופשיות והוגנות, ולא הוספתי עוד צעד מובן מאליו: מעבר מסודר ושקט של השלטון. קריסת מוסדות המדינה המרכזיים בישראל וסירובם להכיר בסמכות השלטון הנבחר היא מכה קשה מאוד לישראל, וזה לב הסיפור פה, לא ההפגנות הפריבילגיות ברחוב.
- אני בתל אביב. ישראל איננה מדינת חוק. אמבולנסים מנסים להגיע נגד כיוון התנועה כי הכניסות חסומות. אנשים נוסעים רברס נגד התנועה ועושים פרסות על מדרכות הפרדה בנסיון להימלט מהפקק העומד. אלו לא הפגנות אלא הפרות סדר מובהקות. אכן, כמו שהם צועקים, בושה.
- מה שאהרן ברק עושה למגילת העצמאות, כשהוא לוקח טקסט ציוני, לאומי ומרגש, שנמצא בלב הקונצנזוס היהודי, והופך אותו לאבן מחלוקת ברדיפה האובססיבית שלו אחרי כוח ושררה משפטיים, הוא אנטי ציונות במירעה. לאנשים האלה אין כבוד לדבר, אין פרה קדושה שלא ישחטו בשם תאוות השלטון שלהם.


