




טרגדיה: בליל שבת נפטר בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, הבחור הצעיר אפרים זייבלד ז"ל, תלמיד ישיבת סלאנים, שהתמוטט השבוע באופן פתאומי.
המנוח ז"ל פונה ביום ראשון לבית החולים במצב קשה כאשר התגלה כי יש לו בצקת במוח.
הבחור לא חש בטוב מספר ימים ולאחר התייעצות עם רופא החליט ביום ראשון להתפנות לבית החולים.
בהגיעו למקום הפנו אותו לסי.טי. ובכניסה לחדר התמוטט.
במשך כל השבוע הוא היה מורדם ומונשם בטיפול נמרץ במצב מאוד קשה והמונים בכל רחבי העולם התפללו לרפואת הבחור אפרים מנשה בן חוה יענטא.
כאמור בליל שבת הידרדר מצבו הרפואי ונשמתו נסתלקה לגנזי מרומים.
| 10 | הבחור אפרים זיבלד | אברהם לפני 3 ימים |
| 9 | אות משמיים !!! | יוסף יעקב... לפני 4 ימים |
הכל מאיתו יתברך והכל לטובה. לעתיד | ש.ז לפני 3 ימים |
| 6 | עצוב עצוב עצוב | ב ש לפני 4 ימים |
| 5 | עצוב. ברוך דיין האמת. תנוחמו משמיים ל"ת | יהודי אמיתי לפני 4 ימים |
| 4 | מפחיד יום אחד בחור בן 17 מסלונים ול | אני לפני 4 ימים |
| 3 | מכשיר שעולה 20 שקלים יכל לאבחן שיש לו סוכר גבוה, ולהציל אותו מכל ההתדרדרות במצב שלו | בדיקה פשוטה... לפני 4 ימים |
זה כבר קיים | איחוד הצלה לפני 4 ימים |
| 2 | הייתי בבית החולים | אביטל לפני 4 ימים |
| 1 | אוי אוי אוי ברוך דיין האמת | רפר לפני 5 ימים |