






אסון בחופשה: ילדה בת 9 טבעה הבוקר (רביעי) למוות בבריכה במלון בין המלח. היא נמשתה מהבריכה לאחר ששהתה מתחת למים במשך מספר דקות.
חובשים ופארמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בילדה פעולות החייאה אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה במקום.
פרמדיק מד"א דוראל ארזואן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה ילדה כבת 9 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שמשו אותה מהמים לאחר שככל הנראה היא שהתה מספר דקות מתחת למים.
"הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמה, טיפול תרופתי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות אירוע טביעה של ילדה בת 10 במלון בים המלח. עפ"י גורמי רפואה מותה נקבע. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בבדיקה".
בצהריים, נמסר מהמשטרה כי "תוך התייעצות עם הפרקליטות נפתחה חקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ועוכבו 6 מעובדי המלון. נוכח האירוע והחשד המיוחס הורתה משטרת ישראל על סגירת הבריכה לצורך חקירה ובדיקת העמידה בדרישות הרישוי".
| 13 | למה בארה"ב מציל עומד כמו תצפיתן | כמו תצפתן... לפני 4 ימים |
| 11 | זה במלון לאונרדו קלאב הייתי במלון כשזה קרה ל"ת | ממי לפני 4 ימים |
| 9 | למה מסתירים שם המלון | זכות הציבור... לפני 5 ימים |
| 6 | טביעות בים / בבריכה | avino לפני 5 ימים |
למה להאשים את המציל? ידוע שאלו ימים | אני לפני 5 ימים |
או סוף סוף! איפה נעלמתם חיכתי לשמוע מכם | יעל לפני 5 ימים |
מד''א הגיעו מאוחר וכבר לא היה מה | אנונימי לפני 5 ימים |
| 3 | בריכה היום זה בפיקוח נפש!!!! ל"ת | ברוך דיין האמת לפני 5 ימים |
| 1 | לא סתם אומרים שהימים האלה מסוכנים. | יעקב לפני 5 ימים |