








דרמה בבחירות לראשות העיר ירושלים: ארבעה חודשים לבחירות, תנועת "בני תורה" ("הפלג הירושלמי) מודיעה הבוקר (שישי) באמצעות ביטאונה הרשמי "הפלס" על הרצת מועמד מטעמה לראשות העיר.
מועמד התנועה לראשות העיר הוא חיים אפשטיין, שהוצב כמועמד "הפלג" גם בבחירות 2013. אז כזכור, הודיעו "הפלג" על הרצת מועמד נגד מועמד מרבית החרדים משה ליאון. לאחר מכן הסדק בתמיכה החרדי במשה ליאון נעשה רחב יותר, וחלקים באגודת ישראל התפצלו ותמכו בראש העיר ניר ברקת.
הערכות הן, כי הצבת מועמד לראשות העיר, הוא ניסיון להתמצב כשווים מול המועמדים לראשות, ומי שיבטיח להעניק יותר תופינים מבין המועמדים הרלוונטיים, יזכה לבסוף בתמיכתם.
ישנם שמעריכים, כי לא מן הנמנע שיתמכו לבסוף במועמד החרדי יוסי דייטש במידה ויקבלו את מבוקשם.
הפלס מסביר, כי ההחלטה להציב מועמד לראשות העיר מהווה המשך ישיר להוראתו של הגר"ש אויערבאך זצ"ל בבחירות הקודמות, שאושררה עתה שוב ע"י גדולי התורה של 'בני תורה'.

העיתון כותב, כי ההחלטה להתבדל מהמפלגות החרדיות האחרות נעשית במודע ובמכוון, והוסברה בשעתו כביטוי נוסף לחילוקי הדעות העמוקים בין החוגים החרדיים בשאלות מהותיות כמו היחס לחוק השוויון בנטל.
העיתון מרמז גם, כי אין סיכוי להגיע להסכמה בדבר מועמד חרדי מוסכם שייקבע ע"י המיינסטרים החרדי, כל עוד מצביעי 'בני תורה' סובלים, לטענתו, מהמפלגות החרדיות. על כך נכתב בידיעה, כי "הצורך הייחודי בייצוג ברשויות המקומיות ע"י נציגי בני התורה, בולט במיוחד בשנים האחרונות כאשר לנוכח רדיפות וחרמות ע"י המנגנון הפוליטי החרדי באשר הוא, נוצרה חובה בכינון גופים ייצוגיים ופעילים שיעמדו על זכויותיו של הציבור האיכותי של בני התורה".
בבחירות 2013 קיבלו "הפלג הירושלמי" מנדט במועצת העיר ומנו כ-7,000 קולות. בבחירות הקרובות עשויה להגיע המפלגה לשני מנדטים, לאחר שבני ישיבות רבים מרחבי הארץ מהתנועה קיבלו הוראה להעביר כתובת לירושלים על מנת להגדיל את הכוח בעיר הכי חשובה עבורם.
| 37 | עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס | נראה אם יפורסם היום |
| 35 | אין לו שום סיכוי לנצח | "הישגים" שכאלו היום |
| 34 | לא מצביעים לאפשטיין!!! | הרב פרידמן פסק היום |
| 33 | חוץ ממחלוקות ופילוג העם | גרוסמן היום |
| 32 | כמה חילול ה' עשו הפלג | דויטש היום |
| 31 | אוי לך אפשטיין מיום הדין!! | נתי וועלוועל אתמול |
| 30 | זה לא מוסכם שם על כל רבני הפלג | כמובן... אתמול |
| 29 | שוב פעם אפשטיין מחלל שם שמים | רבש"ע תעזור אתמול |
| 27 | תיתעוררו | יוסי אתמול |
| 26 | כל הכבוד לשליח ציבור הנאמן והאהוב ראש העיר הבא חיים אפשטיין | דוד ש. חסיד... לפני 2 ימים |
| 25 | מהפך! הגאונות של הפלג הירושלמי!! | אילן אילן לפני 2 ימים |
הפעם כבר הערבים לא יצביעו לו | לאילן אילן היום |
| 24 | מה אהבת שהם קוראים לעצמם חרדים? או שייכים לזרם החרדי? | למגניב לפני 2 ימים |
| 23 | מה אתם מביאים לפרסם את הלא רלוונטי | yaacov לפני 2 ימים |
תסלחו לי כתבתי זאת משום שאני.... | גפני לפני 2 ימים |
| 22 | מגניב | תחשבו בגדול לפני 2 ימים |
| 21 | בכל מקרה עדיף חילוני על נציגי דגל | איש לפני 2 ימים |
וודאי על נציגי בני תורה | אבי לפני 2 ימים |
| 20 | אחרי שחסמתם כבישים באכזריות | יעקב לפני 2 ימים |
מי סגר כביש כשהרב קנייבסקי בא?????? ל"ת | שלום עליכם לפני 2 ימים |
ממש אותו הדבר... עצניק עקום! | לשלום עליכם היום |
| 19 | הפלג הירושלמי יקבלו גם מקום בכנסת | זבולון לפני 2 ימים |
את זה עוד נראה | אבי לפני 2 ימים |
| 18 | איזה דביל אפשטיין הזה בובה על חוטים הרי אין לו סיכוי רק כדי לטרוף את הקלפים ללכת נגד הזרם החרדי ל"ת | משה לפני 2 ימים |
אבל למה אתה בלחץ, יש הרי את ...... | אין מה לדאוג... לפני 2 ימים |
| 17 | אין-מה-לדאוג; אין-מה-לדאוג; אין-מה- ל"ת | דודוש לפני 2 ימים |
לפיד-גפני, גפני בגימטריא הפגנה!! ל"ת | רחמים מאזוז לפני 2 ימים |
| 15 | התשובה של הפלס כנגד יתד | ישראל לפני 2 ימים |
ומה אמר ראי"ס על הרש"א? | טלו קורה! היום |
| 14 | להצביע רק לראש עיר חילוני. | דווקא עכשיו לפני 2 ימים |
| 13 | חסררררררי אחריות !!!!!!!!!!!!!!!!!! ל"ת | ישראלזון לפני 2 ימים |
להריץ את הבוס פידרוס | לפני 2 ימים |
פינדרוס לא מתאים בכלל !! | אבי לפני 2 ימים |
| 12 | האיש המתאים ביותר לכס ראש העיר!!!! ל"ת | יעקב לפני 2 ימים |
טוב אולי לערבים | ה' ירחם היום |
| 11 | אין מה לדאוג אין מה לדאוג אין מה לד ל"ת | יענקי רשב"ם לפני 2 ימים |
בכבוד ובידידות בכבוד ובידידות בכבוד ל"ת | ד. שפירא לפני 2 ימים |
| 9 | מהפך, רעידת אדמה, היסטוריה, מה עוד? ל"ת | חכמוב לפני 2 ימים |
אלו לא בני תורה אלא בני פקועה | אבי לפני 2 ימים |
| 8 | ההפסד שלנו | דודי לפני 2 ימים |
| 7 | אותו האיש | יוסף לפני 2 ימים |
הגרב"ש דויטש מתנגד נחרצות למהלך | אחד מהמערכת שם לפני 2 ימים |
| 6 | עץ | שלום בער לפני 2 ימים |
דגל | אפשטיין חרדקי לפני 2 ימים |
| 5 | לא ללכת על הבטחות | ברוך לפני 2 ימים |
אין מה לדאוג אין מה לדאוג אין מה לד ל"ת | דוד שפירא לפני 2 ימים |
| 4 | ראש עיריית ירושלים חיים אפשטין | יחזקאל נ. לפני 2 ימים |
עדיף גוי ולא אפשטיין | אבי לפני 2 ימים |
| 3 | זה נציג גם של הגר"ע אוירבך | שימי לפני 2 ימים |
| 2 | 8921 קולות תיקון טעות | לפני 2 ימים |
ומה המטרה של כל זה חוץ ממחלוקת? ל"ת | שנאת חינם לפני 2 ימים |
בוקר טוב, עכשיו נזכרת ממחלוקת? | צפרא טבא לפני 2 ימים |
מי שהתחיל בכך היו העצקל'ך הארורים | אבי לפני 2 ימים |
ובדגל עושים אחרי הפלג ............. | ב היום |
אלפון שמח יעזור לא בקומבינות | אליעזר לפני 2 ימים |