







פרסום ראשון: הורי בית הספר 'מסורת ישראל' בקרית הרצוג שבבני ברק זועמים לאחר שלטענתם העירייה והנהלת בית הספר עשו שימוש במידע פנימי וחסוי וזה בכדי לכפות את הכללים הנוקשים והתקנות של בית הספר.
ל"כיכר השבת" נודע כי הורי התלמידות בבית הספר נדרשו להירשם - טלפונית - לקייטנות ולשלם בכרטיס אשראי במסלקה טלפונית מתקדמת.
אך שבוע לאחר ההרשמה התברר כי העירייה העבירה להנהלת בית הספר את שמות הנרשמות, כולל מספרי הטלפונים מהן בוצעו השיחות.
המנהלת שעברה על הרשימות גילתה כי 79 מהמשפחות שנרשמו, נרשמו באמצעות מספרי פלאפון שאינם כשרים, וזה לפי הקידומת הלא כשרה.
• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים
המנהלת העבירה הודעה לבנות כי כדי להירשם לקייטנה יצטרכו אישור מהגאון רבי יהודה אריה שוורץ, וכך גם לגבי המשך הלימודים בבית הספר.
אחד ההורים אמר ל"כיכר השבת": "מדובר בניצול ציני של רשימות חסויות של העירייה לטובת כפיית התקנות. כולם יודעים שהקידומת הכשרה כבר לא אומרת דבר וכיום יש מכשירים עם קידומת רגילה עם סינון וכשרות. מדובר בחוצפה ורדיפה מיותרת".
מנגד, בעירייה אומרים כי זו זכותה של המנהלת לפעול לפי התקנות: "זה תקנון שההורים אמורים לפעול על פיו ואלו ההוראות. התקנות הללו מאושרות גם על ידי אגף החינוך של העירייה וגם על ידי החינוך העצמאי ואב ואם ששולחים את בתם ללמוד במקום כזה עושים זאת על דעת כך שהם יעמדו בתקנון. ההורים צריכים להיות ישרים עם עצמם ולא לשקר".
| 54 | טוב מאד, המחזיק מכשיר טרף לא ילמד | ישראלי לפני 5 ימים |
| 53 | ברוך ה' | אמא לפני 6 ימים |
| 52 | והעיקר שתמשיכו להצביע ג' | עם מטומטם לפני 7 ימים |
| 51 | משתמשים בכספי ציבור של כולם בכדי לכפות על כולם אורח חיים קיצוני. יש להעיף את העיריה והמנהלת מחיינו.@ ל"ת | יאיר לפני 7 ימים |
| 50 | דובר חוק. זה פלילי | חושב קדימה לפני 7 ימים |
במקום שאנשים פוחדים להתלונן... | רפאל לפני 7 ימים |
| 49 | לרפאל ב45 | משה בן אברהם לפני 8 ימים |
אכן נחוץ הדבר.... | רפאל לפני 7 ימים |
| 48 | זה התלונה?! | דניאל פרץ לפני 8 ימים |
| 47 | אם המידע חסוי | לפני 8 ימים |
| 46 | כמובן שכוונתי בהערה 21 | משה בן אברהם לפני 8 ימים |
| 45 | לרפאל ב21 | משה בן אברהם לפני 8 ימים |
סמוך על המאכרים .... | רפאל לפני 8 ימים |
| 44 | מגיע להורים! במקום לשלוח לביה"ס נורמאלי | צדיק וטוב לו לפני 8 ימים |
| 43 | צריך להוציא את הקומה הכשרה מחוץ לחוץ | רון לפני 8 ימים |
| 42 | מכירת חולצות גובה 10 שקלים יותר | יש קופת שרצים לפני 8 ימים |
| 41 | למי יש ענין להכפיש את המנהלת? ל"ת | יהודה הבר לפני 8 ימים |
| 40 | בית ספר של החינוך העצמאי | מורה לפני 8 ימים |
| 39 | איזה | שם לפני 8 ימים |
| 38 | ועדת העסקנים לעניני תקשורת טרור | רוחי לפני 8 ימים |
| 37 | חנוך העצמאי | בעילום שם לפני 8 ימים |
| 36 | כבר מזמן הגעתי למסקנה ש... | ע לפני 8 ימים |
| 35 | איכסס שינאת חינם | אני לפני 8 ימים |
| 34 | ריכוז מס' טל' טרפים של מנהלי ת"תים | פוץ לפני 8 ימים |
| 33 | סוף סוף האמת יצאת ושרה ליברמן תשלם על היתעללות של שנים ל"ת | אא לפני 8 ימים |
| 32 | ככה זה קרית הרצוג | יוסי לפני 8 ימים |
| 31 | למה להתלונן ? | עידו לפני 8 ימים |
| 30 | ל29 | משה בן אברהם לפני 8 ימים |
| 29 | לא העיפו על טלפון לא כשר | י לפני 8 ימים |
| 27 | כאילו בפלאפון כשר אי אפשר לדבר לשון הרע | מחנך לפני 8 ימים |
מה ההשוואה | אחת לפני 3 ימים |
| 26 | בית ספר עירוני | מירב לפני 8 ימים |
לא נכון | אני לפני 8 ימים |
| 25 | "מסורת ישראל" זרע רעל בקריית הרצוג | שוקי לפני 8 ימים |
| 24 | ערכים מושחתים | מנהלת לפני 8 ימים |
ההשחתה הגדולה ביותר.... | רפאל לפני 8 ימים |
| 23 | בטח גם | מחמיר לפני 8 ימים |
| 22 | הציבור נותן כח מופרז למנהלים/ות | תצביעו דגל? לפני 8 ימים |
| 21 | אל תיכנסו ללחץ!!! | משה בן אברהם לפני 8 ימים |
אם ירצו להקים בית ספר .... | רפאל לפני 8 ימים |
| 18 | זה שתפסו רק 79 לא אומר שלשאר אין | יצחק לפני 8 ימים |
לרוב הציבור יש כבר ... | רפאל לפני 8 ימים |
| 17 | פשוט עצוב לקרואי | יוני לפני 8 ימים |
| 16 | טיפשות למה רשמתם מטלפונים לא כשרים. צריך שכל מול הדוסים. ל"ת | לפני 8 ימים |
| 14 | מידע חסוי | דבי לפני 8 ימים |
| 13 | טלפון כשר או טרף? | חוה פ. לפני 8 ימים |
| 12 | על מה הסערה? | איש יהודי לפני 8 ימים |
זה תעשה במוסד פרטי,לא של המדינה | לשואב המים לפני 8 ימים |
דווקא כן המדינה של סבא שלי מגליציה | י לפני 8 ימים |
כמה קטנות מוחין יש בבנ"א אחד | א לפני 8 ימים |
משום מה השמטת ... | רפאל לפני 8 ימים |
גזענות | שושי לפני 8 ימים |
| 10 | צודקים !!! | אבי לפני 8 ימים |
חתמנו כי חייבו אותנו לחתום. | רפאל לפני 8 ימים |
| 9 | צריך להעביר את המוסדות האלה לניהול המדינה | צחי נינג'ה לפני 8 ימים |
| 8 | המשך ישיר לנוכלותם של מנהלי הסמינרי | יוני לפני 8 ימים |
| 7 | גועל נפש!!! | לפני 8 ימים |
משתמשים בילדים שלנו כבני ערובה... | רפאל לפני 8 ימים |
| 6 | תכלס' 79 | אבי לפני 8 ימים |
| 5 | אחרי שהמנהלת הזו מסיימת את הקדנציה | גדול לפני 8 ימים |
| 4 | לא ברור מה ההורים רוצים | שיר לפני 8 ימים |
הטלפונים הכשרים מתקלקלים כל הזמן. | מוטי לפני 8 ימים |
יש היום טלפונים מוגנים | אני לפני 8 ימים |
אין בעיה, אתה רואה שאני פה באתר. | שיר לפני 8 ימים |
| 3 | לא נורמלים | סול הקוקוש לפני 8 ימים |
| 2 | עיריית בני ברק - רמאים וגנבים | אבי לפני 8 ימים |
| 1 | יש להם את מלוא הזכות | יוסי לפני 8 ימים |
כשאתה תממן את המוסד מכספך ל"ת | משרד החינוך לפני 8 ימים |