אתם חברי הרשות המחוקקת. מה אתם מתבכיינים לרשות השופטת?
-
-
-
אולי כי לפי עקרון הפרדת הרשויות ושיטת האיזונים והבלמים זה מה שאמורים לעשות כשהרשות המחוקקת חורגת מסמכותה? מישהו פה צריך לחזור לשיעורי אזרחות, ואני לא מתכוונת ללפיד אלא אליך
-
בואי תסבירי לי איך רשות מחוקקת, חורגת מסמכותה, כשמה שהיא עשתה זה לחוקק?
-
כי היא מחוקקת, כאילו דה?
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
בקיצור בגץ בכיס שלכם.. שלטון החוק.. פחח
-
אתה נגד החלטת הבגץ בנושא השיוויון בנטל?
-
אני נגד זה שכמה חונטות יכריעו לרוב במדינה
- 답글 3개 더 보기
새로운 대화 -
-
-
חחח ראש ממשלה לא יכול לחתום על עצומת חברי כנסת לנשיא, אבל מחוקקים פונים לבגץ... וכאילו צריך אותם בכלל שיש עתיד יגישו, הרי ברור שברגע שהחוק עובר כל הארגונים של הקרן יגישו בגץ..
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
גאה בך חייבים לסכל את החוק הזה ודומיו בכל דרך אפשרית!!!
-
כמו הגעה לדיונים והישיבות, הצבעה בכנסת, שתפ עם מפלגות נוספות ואשכרה להתנהג כמו מחוקקים? או שרק בגץ?
-
כי הם שרים. לבני היא חכית. ואיפה יאיר? הוא נעדר לא פחות.
-
וזה לא עונה על השאלה שלי: איך תילחמו בחוק הזה? רק בבגץ או שהחכים של יש עתיד יעשו משהו בכנסת לשם שינוי?
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
צודק יאיר-אנחנו איתך.
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
זה מה שמצופה מכל ח"כ לעשות, במיוחד מאלה שבאופוזיציה, שכן אלה שבקואליציה אין לצפות מהם לטיפה של יושרה.
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
איפה מצביעים בשבילך לראשות הבג"ץ ???
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
로딩하는데 시간이 지연되고 있습니다.
트위터의 트래픽이 폭주했거나 일시적인 문제가 발생했을 수 있습니다. 다시 시도하거나 트위터 상태 페이지를 방문하여 자세한 내용을 확인해 보세요.