מנחם דוד

@menachemmsh

שמרנות היא הכרת תודה. שמרנים נוטים להניח מה שטוב ועובד בחברה, ועל הבסיס הזה שואפים לבנות. פרוגרסיבים, מתחילים מתוך זעם על מה שרע, ורוצים לעקור אותו מן השורש.

2018(e)ko urtarrila(e)tik Twitterren

Txioak

@menachemmsh blokeatu duzu

Ziur zaude txio hauek ikusi nahi dituzula? Txioak ikusteak ez du @menachemmsh desblokeatuko.

  1. eka. 27

    ספויילר: ישראל של ביבי.

    Erakutsi haria
    Desegin
  2. eka. 27

    ועוד מהשעשועון החביב: ברית המועצות של סטאלין, או ישראל של ביבי?

    Erakutsi haria
    Desegin
  3. mai. 28

    איש הפוש, היקר, תוכל להסביר מה כל כך חשוב או מעניין בזה, שזה נהייה פוש?

    Desegin
  4. api. 30

    היי, , יש מצב שאתה עוזר לי להבין מה לעזאזל הכוונה של הקביעה בסוף הקטע?

    Desegin

Badirudi kargak luze hartuko duela.

Baliteke Twitterren kapazitatez gaindi egotea edo momentuko gainkarga bat izatea. Berriro saiatu edo Twitterren Egoera ikusi informazio gehiagorako.

    Agian hau ere gustuko duzu

    ·