yonatan weiss

@jony4212

‏‏ציוציי ממש לא מייצגים רק את דעותיי, אני פה של דור

Dołączył czerwiec 2014

Tweety

Zablokowano @jony4212

Czy na pewno chcesz zobaczyć te Tweety? Zobaczenie Tweetów nie odblokuje @jony4212

  1. 18 godzin temu

    עוד מישהו רוצה להגיד להרצל חג'אג' שהוא תת רמה כשבא להפגין נגד הטקס האלטרנטיבי?

    Cofnij
  2. 19 godzin temu

    רק מציין, שחלק מהמוחים נגד הטקס הם בנים ובנות למשפחות שכולות בעצמם. ואם יש חופש ביטוי, ו99 דרכים להביע את עצמך, אז לבאי הטקס מותר להתאבל עם מחבלים, ולמוחים בחוץ מותר להגיד להם ללכת להזדיין

    Cofnij
  3. podał/a dalej
    6 maj

    אתה ראש ממשלה 10 שנים עם 70 מיליארד שקל בשנה לבטחון ושתי מלחמות בעזה, אתה מעופף בעולם ומתהדר בחברים החדשים שלך מהודו ואפריקה וסין וברזיל, אתה נותן תחושה שפוטין וטראמפ עובדים אצלך, כמה עלוב צריך להיות שכשיש לך כמה הרוגים להסתתר ולשלוח את האנשים שלך להאשים את ההתנתקות מלפני 14 שנה

    Pokaż ten wątek
    Cofnij
  4. 6 maj

    באר שבע עם מדי הסוואנה שעובדים רק באטלנטיס

    Cofnij
  5. 6 maj

    העיסוק האובססיבי של שדרים בישראל בהבעת הפנים של יענקל'ה ושימון מגוחך ועלוב. מי שואל אתכם בכלל

    Cofnij
  6. 6 maj

    מה הביביסטים היו עושים בלי השמאל הקיצוני והתקשורת השמאלנית? למי אז הם היו מתבכיינים? את מי הם היו מאשימים? בשקט בשקט אפשר לשמוע את הערגה לברק חוסיין אובמה

    Cofnij
  7. 6 maj

    מציע להחליף את ההמנון הלאומי ל "תתעוררו יא בני זונות" עובד עם חיפה יעבוד גם על הקבינט

    Cofnij
  8. 6 maj

    וייסמן ילד זהב איזה כישרון

    Cofnij
  9. 6 maj

    וייסמן למה אתה ילד חרא

    Cofnij
  10. 6 maj

    "הענק הירוק מתעורר!" אלו אכן דברים שאנו רוצים לשמוע עמיחי

    Cofnij
  11. 6 maj

    ההגנה של חיפה והתפקוד של ביבי מול חמאס מתחרים על החרפה של השבוע

    Cofnij
  12. 6 maj

    משולשים בהגנה עושים לנו

    Cofnij
  13. 6 maj

    והנה ביבי גורם לי גם לרטווט את לפיד. אין מחילה על זה

    Cofnij
  14. 6 maj

    זה מיגל ויטור שם או טיירון לאניסטר

    Cofnij
  15. 6 maj

    אז חטאנו למטרה הבסיסית ביותר

    Pokaż ten wątek
    Cofnij
  16. 6 maj

    אז כמובן שמצטלם הרבה יותר גרוע חייל שנהרג - הוא צעיר, הוא יפה, ויש לו חברה שהשאיר עם חלומות מרוסקים. במדינת גיוס הכפייה הוא גם יכול להיות כל אחד מהשכונה שלנו. אבל, עדיין הוא נשבע למסור את חייו במידת הצורך על הגנת המדינה. אם אנחנו שוקלים אם לסכם חיילים או לא ובינתיים אזרחים נרצחים

    Pokaż ten wątek
    Cofnij
  17. 6 maj

    חייב לציין משהו שכנראה כבר התרגלנו אליו: 5 אזרחים נרצחו אתמול בדרכים איומות. המדינה כשלה בחובתה הבסיסית ביותר כלפיהם. ואיכשהוא עדיין יש תחושה שהציבור מעדיף לראות אזרחים הרוגים ולא חיילים, וזהו דבר נורא בעיני. חיילים אמורים להגן על האזרחים, ולא להפך.

    Pokaż ten wątek
    Cofnij
  18. 6 maj

    ביבי מביא אותי לשפל חדש כמו להסכים עם איציק שמולי

    Cofnij
  19. 6 maj

    כולם צועקים ביזיון, אבל 80% מהם עוד שבוע ישכחו, בדיוק כמו את המגנומטרים, ואחכ ירוצו לשים מחל בקלפי

    Cofnij
  20. 5 maj

    הולך לישון. החדר שלי הוא הממ"ד. מזכיר שמדיניות כפכף תוכ'ראש לפולשים ליליים תקפה הן לגבי יתושים וג'וקים והן לגבי בני משפחה ובשר ובדם, גם אם במצוקת חיים

    Cofnij

Wydaje się, że ładowanie zajmuje dużo czasu.

Twitter jest przeciążony lub wystąpił chwilowy problem. Spróbuj ponownie lub sprawdź status Twittera, aby uzyskać więcej informacji.

    Może Ci się też spodobać

    ·