Harel Fishgrund هاريل فيشجروند

@harelfish

A diplomat is a person who can tell you to go to hell in such a way that you actually look forward to the trip. (Caskie Stinnett)

Israel
ಫೆಬ್ರವರಿ 2011 ಸಮಯದಲ್ಲಿ ಸೇರಿದ್ದಾರೆ

ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @harelfish ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @harelfish ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಪಿನ್ ಮಾಡಿದ ಟ್ವೀಟ್
    ಜೂನ್ 12

    אז הורדתי את נתוני ההצבעה לכנסת ה-21 והחלטתי לנתח אותם בקטנה, התוצאות מצורפות. מסקנה:

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 5

    מאהל לזכרו של סלומון טקה בקריית חיים. מחצלות. פינת קפה. מעגלים. מדריכים מהשוה"צ. עוד ועוד נערים מגיעים. 98% אתיופים. 2 ילדים בגובה אגורה, לבנים, מגיעים. מבקשים להדליק נר. מדליקים. לומדים בכיתה המקבילה של האח הקטן. "הלכתם לשבעה?" "לא, אבל היינו בהפגנות."

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    9 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    משרד האוצר: הגירעון הממשלתי בחודש יוני עלה ל 3.9% מהתמ"ג, היעד לשנת 2019 2.9% סבתא בישלה דייסה נתנה לאלוביץ' נתנה למילצ'ן נתנה לפאקר נתנה לתשובה ולמי לא נשאר? לנכים לקשישים לבריאות לחינוך אין כלום כי לא נשאר כלום! צריך להחזיר את המדינה לפסים, לשנות סדרי עדיפות ולמלא מחדש הקופה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. 12 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    מישהו אמר רפובליקת בננות?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 6
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. ಜುಲೈ 6

    הישאם סלימאן ב בבאקה: אמן שמוותר על האמת שלו, הופך לפוליטיקאי.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಜುಲೈ 6
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ಜುಲೈ 5
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 5

    מבחריין לבאקה! من البحرين الى باقة! העיתונאי מגיע מחר ל- ובטוח שיש לו מה לספר על הביקור והועידה בבחריין. באים לשמוע? الصحفي مؤاف فاردي ضيف غدا واكيد سيتحدث عن زيارته والورشة بالبحرين. جايين تسمعوا؟ להרשמה/للتسجيل

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 4

    בת 10! סינריו בחב' הערבית לא נגמר אף פעם! כדי לשים סוף לזה שווה לחסום את המדינה למרות שדי בטוח שבמשטרה לא יהססו לרגע לירות במפגינים הערבים. לצערי כמעט ואין היום משפחה בחב' הערבית שזה לא פגע בה באיזשהי דרך. ושוב אשאל, ידוע לכם על ערבי שירה ביהודי ולא נעצר?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ಜುಲೈ 4

    קונסיסטנטיות זה שם המשחק.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 4

    שמונה וחצי בערב, פקקי ענק בדרך חזרה מהעבודה. חזי, במקרה גם שוטר במשטרת ישראל, כותב בקבוצת הווטסאפ: "הם עדיין באפריקה ולשם הם צריכים לחזור". אין לו מושג למה הם מפגינים, אין בו שמץ הבנה לכאב שלהם. כל מה שהוא רואה זה הפקק שבו הוא תקוע, או את החברים שלו שעומדים מולם.>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ಜುಲೈ 4

    פיד יקר, תעזרו לי להבין איך יצא שאני הגזען בכל הסיפור? 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 4

    פני ההדתה: ביישוב 90% חילונים, אבל נשארו להם רק שני בתי ספר, כותב

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 4

    בואו, גזענים, תשלימו מניין, חסרות כמה תגובות מטומטמות שלכם

    ಈ ಟ್ವೀಟ್ ಲಭ್ಯವಿಲ್ಲ.
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 3

    קחו טעימה קטנה מהחיים שלי ותגידו לי מה אתה הייתם עושים? אני יעזור לכם, כנראה שכלום כי לכם ( ואני מדבר על בהירי עור, זה לא היה קורה ) אני שותף במשרד לשיווק דיגיטלי בראשון לציון וכעצמאיים למי מאיתנו אין את הימים האלה שהוא עובד עד מאוחר ? משכורות, לסיים עבודה, דוחות וכו׳ >>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 3

    ב-24 שעות שבהן ביבי, ארדן והריקלינים הפכו את יוצאי אתיופיה לאשמים ולפיון בשליטת "השמאל"(?!) ושות' - טוב לחזור לציוץ הזה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 3

    האבא למפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר: ״את הבן שלי כבר אי אפשר יהיה להחזיר. אנחנו רוצים שיהיה משפט צדק ומערכת חוק הוגנת. הלוואי והבן שלי יהיה האחרון ואף ילד לא יהרג״.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 3

    בישראל אסור שאנשים ירגישו אפלייה, גזענות או פחד בשל מוצאם, דתם או צבע עורם. מחאתם של בני העדה האתיופית היא מוצדקת ולגיטימית והמדינה חייבת לבצע שינוי כדי להוביל לתחושת שוויון בקרב כל אזרחיה. אבל אותו חלק שבוחר למחות באלימות במחאות פוגע במטרת המחאה וברוב השפוי שרוצה צדק וביטחון.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 3

    ב' היה נער שעבדתי איתו במסגרת מועדון קיץ בדרום. לא מסגרת טיפולית אלא פשוט מועדון שפתוח בשעות הלילה בחופש הגדול כדי לאפשר לנוער בעיר מקום עם משחקים ופעילויות ללא עלות עבורם. המשמרות שלי היו בעיקר בחדר הסנוקר, שהיה נחלתם הכמעט בלעדית של החבר'ה "האתיופים". מפה לשם יום אחד הכנו פויקה

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  21. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 2

    סדר עדיפות שחור •

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·