ಟ್ವೀಟ್ಗಳು ಮತ್ತು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು
- ಟ್ವೀಟ್ಗಳು & ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು, ಪ್ರಸ್ತುತ ಪುಟ.
-
ממש לא! אני בניגוד אליך קורא גםישראל היום , מקור ראשון )וגאה בכך) ולעתים אף הארץ ומעריב . אך אתה נראה לי קורא רק עיתון אחד מלא תרעלה והסתה.
-
פסקת ההתגברות.
-
הם השמאלנים הקיצוניים שטופי שנאה , גזענות ויוהרה . אך ב"ה הם הולכים ונכחדים מבחירות לבחירות. רוב העם חכם ומתעב אותם ואת ההזיות שלהם.
-
מזמן אדלשטיין צריך להיות מחוק בליכוד.
-
על איזה גוף מדובר?
-
צבועים מנוולים.
-
המריר כאן הוא אתה וחבריך למפלגת החמוצים.עלובי הנפש אני משתייך לקבוצה שמחה, גאה ומאושרת במדינה שלה ובעומד בראשה , שמח בקידומה ושגשוגה של המדינה הנפלאה שלנו וכך כל משפחתי , סביבתי וחברי מלאי שמחת חיים ואופטימיות. טול קורה מבין עניך חסיד שוטה של ציפי לבני.
-
זה ברור שהשמאל סובלני ונאור רק כלפי מחבלים , מסתננים או כלפי מי שחושב כמותם. או ואבוי לבעל אג'נדה שונה משלהם שנתקל בהם!!! בין רגע מתפרצת מתוכם הבהמיות הנוראה החבויה מאחורי החזות יפת הנפש ופרצופם המגעיל והדוחה נחשף . פשוט אסופת צבועים עלובים.
-
מה שנכון , נכון.
-
אין יותר מטופש מבלבולי המוח ההזויים שלך !
-
ממש לא . קחי את כהמלצה ללכת לטיפול דחוף!!!
-
ואתה ממש מצחיק.
-
אייזנקוט יפה נפש עלוב! מתרפס ללא הרף לכוחות הרשע של הקרן לישראל חדשה , בצלם וכל שאר מרעין בישין. די אייזנקוט ! אתה מבייש את צה"ל עם הקו התבוסתני והמתייפיף שאתה מוביל.
-
בושה!
-
יימח שמם ושם זכרם!!!!
-
ציפי לבני האפס לכי הביתה ותפסיקי לשדוד את כספי הקופה הציבורית בטלנית ילובה שכמותך? מה עשית למען העם בשנות כהונתך בכנסת? כל היום מטיילת בעולם על חשבון משלם המיסים! עופי מחיינו! פשוט נמאסת על 3/4 מהעם המתעב אותך !!!!!!!!!
-
"שונאייך ומחריבייך מימך ייצאו".
-
קנטי הזו היא שמאל מחדש !! נוסף לכל הזבל ששותף את התוכנית הזו , נותנים לה פינה בתוכנית כדי שתוכל לשפוך את כל דברי הבלע ושנאת ישראל בה לוקה החלאה הזו. ורזי המטורלל שותה בשקיקה ובצמא את דבריה הנבזיים.
-
כל מילה בסלע.
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.