yosh bosh

@dvashsh

טמבל גדול שחושב שהוא יודע הכל

Israel
ಆಗಸ್ಟ್ 2009 ಸಮಯದಲ್ಲಿ ಸೇರಿದ್ದಾರೆ

ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @dvashsh ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @dvashsh ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    4 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    נורא. ערבי רצח יהודי. ואין על זה אפילו דיווח מפוהק במהדורות הערב של התעמולה של ערוצי 12 ו13. פותחים במקום זה ברכילות על רבנית.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. 1 ಗಂಟೆ ಹಿಂದೆ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    20 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    נשף המסכות של איווט הגיע לסיומו. ליברמן מתחייב לתמוך במועמד השמאל לראשות הממשלה. מצביעי מר״צ, אהוד ברק, צפון תלאביב, מוזמנים לנהור בהמוניכם לליברמן. כל היתר, מסורתיים, פריפריה וימניים, זה הזמן לברוח, אם עדיין נשארתם בפונדק של איווט.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. 5 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    23 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    להקיא, פשוט להקיא. הפילפינית הזו שבוחרת לנצל את ילדיה הקטינים ולהושיב אותם מרצון במעצר בזמן שכל העדר הצווחני מעודד אותה בשם הקרבה לחבריהם לכיתה? אז מסתבר שיש לה שני ילדים נוספים בפיליפינים, אבי הילדים בפיליפינים והיא זנחה את המעסיק הסיעודי שלה לפני למעלה מעשור. תתביישו, חלאות.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. 6 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಜುಲೈ 28
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ಜುಲೈ 28
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಜುಲೈ 28
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ಜುಲೈ 28
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ಜುಲೈ 28
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 27

    התנצלותו של אהוד ברק בפני החברה הערבית, הייתה צעד פוליטי ציני ומכוער, שכולו יריקה בפרצופם של שוטרי משטרת ישראל ושל אזרחי המדינה, שהיו קרבן לניסיונות רצח יומיומיים. הגיע הזמן שמי שפרעו בנו בכבישים בהמוניהם, ומי שצעקו לנו "מוות ליהודים", יבקשו את סליחתנו.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ಜುಲೈ 25
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 24

    10 הדיברות לשוחר המסתננים, מאת טופז רם: 1. הדרגתיות: בהתחלה אמור "אל גרש כי הן נשים בהריון". לאחר מכן, אמור "אל גרש כי הם תינוקות". בהמשך, אמור "אל גרש כי הם ילדים". לבסוף, כשהם בני 18, תוכל להגיד: "הם ישראלים לכל דבר".>>>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 23

    רק מזכיר, באוקטובר לא היו הפגנות, היתה אינתיפאדה (הייתי שם). השנאה שלטה ברחובות, סלעים עפו על אזרחים ואנשי כוחות הביטחון, בקבוקי תבערה הושלכו, הצפון היה משותק. ההתנצלות של ברק מזכירה לי את הברית שלו לפני הבחירות עם ראאד סלאח. לא בטוח שככה פוגשים את אחוז החסימה מהצד הבטוח.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ಜುಲೈ 23
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ಜುಲೈ 22
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ಜುಲೈ 18
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ಜುಲೈ 17
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 15

    אהוד ברק: הפעם למדתי את הלקח ואם אבחר נבנה מראש עוד הרבה חדרי מיון חדשים!

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·