Tweets
- Tweets, página atual.
- Tweets e respostas
- Mídia
Você bloqueou @asafmasada
Tem certeza de que deseja ver estes Tweets? Visualizar os Tweets não desbloqueará @asafmasada
-
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer
-
עוד שני מנדטים לנתניהו... אני מתחיל לחשוב שזו המטרה שלו...https://twitter.com/yairlapid/status/1148916512738222080 …
0:14Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
לאחותי יש יום הולדת היום, אז שלחתי לה צרור ברכות. כן, בדיחות סבא, אבא, דוד... אם יש לכם עוד צמדים חביבים, נא שרשרו.pic.twitter.com/JLYQ20qeGI
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
מוכרת שני כרטיסים להופעה של סלאש מחר ב300 ש״ח לכרטיס (במקום 339), תהיו חברים ורטווטו
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer
-
Asaf Masada retweetou
מהנעשה בממשלה: במהלך הדיון על הרגולציה עולות טענות על בעיות במשרד הבריאות. נתניהו, דופק על השולחן, אומר למנכ"ל המשרד: תקבעו לי דחוף עם שר הבריאות כולם:
ראש הממשלה, אתה שר הבריאותObrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
אם אתם.ן מחפשים.ות מטפל סיעודי - דברו איתי, אני רוצה למצוא מטופל חדש ובית חדש לבחור מקסים (שיש לו היתר עבודה ב"אזור 2")
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetouObrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer
-
הייתה בתכנית של יעקב אחימאיר ב'כאן' כתבה על הפלות, שהזכירה לי שיחה שלי בנושא שסוכמה כך. אני לא תומך בהפלות, אבל היחידה שיכולה להחליט על הפלה, היא זו שזה הרחם שלה. לא יותר, לא פחות.
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
חברים, קייטי פרי עושה היסטוריה. איפה
@zviashkenazi?https://twitter.com/giladerdan1/status/1147571414368698374 …
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
אם אתם צייצנים-לונדונים שמחפשים דירה במרכז תל אביב שמתאימה עד לזוג +2 בשבוע האחרון של אוגוסט (עוד אין תאריכים מדוייקים), אז דעו שאנחנו (שני אנשים נקיים וחמודים) נשמח לישון במקביל בדירתכם הריקה. הדיאם פתוח לפרטים יותר קונקרטים.
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
פיברוט=סרוטונין תעזרו לי להפיץ את הבשורה
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
שתפו בבקשה!! לצורך הגשת תביעה נגד המשטרה, מחפש צילומים שלי נעצר בההפגנה בעזריאלי 3.7 תודה!pic.twitter.com/Rdao3H1Nc3
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
הי בדרך כלל אני לא מדבר כאן על פרנסה, אבל, אם מישהו רוצה לפרק ולסגור את הסטארטאפ הכושל שלו במינימום טעויות וכאבי ראש, הדיאם פתוח
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
היום לפני, ב 7.4.1946, התרחש הפוגרום האכזרי והנודע ביותר אחרי המלחמה בקיילצה שבפולין. המון משולהב ומוסת התנפל על קומץ יהודים ששרדו מחנות וגטאות, נדודים ובריחה, והרג 42 מהם בבית ברחוב פלאנטי 7.
Mostrar esta sequênciaObrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
יום אחד מישהו יצליח להסביר לי, למה פאשיסטים וגזענים נעלבים כשקוראים להם ככה.
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
"המחסום הגדול ביותר במאבקו של האדם השחור למען החופש, הוא לא חבר מועצת העיר הלבן, או איש הקו-קלקס-קלן, אלא האיש הלבן המתון, אשר מסור יותר ל'סדר' מאשר לצדק; אשר מעדיף שלום שלילי שהוא העדרה של מתיחות, על-פני שלום חיובי שהוא נוכחותו של צדק" מרטין לותר קינג, 1963
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
אם אפשר שכל הפריבילגים, אלו עם החברים האתיופים וסתם יועצים שרוצים לתרום מדעתם מה צריכים האתיופים לעשות ואיך לנהל את המחאה, ידחפו את דעתם עמוק - עמוק לפי הטבעת שלהם, זה ינקה לי את הפיד.pic.twitter.com/xiqh8I3hV8
Obrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
Asaf Masada retweetou
ב' היה נער שעבדתי איתו במסגרת מועדון קיץ בדרום. לא מסגרת טיפולית אלא פשוט מועדון שפתוח בשעות הלילה בחופש הגדול כדי לאפשר לנוער בעיר מקום עם משחקים ופעילויות ללא עלות עבורם. המשמרות שלי היו בעיקר בחדר הסנוקר, שהיה נחלתם הכמעט בלעדית של החבר'ה "האתיופים". מפה לשם יום אחד הכנו פויקה
Mostrar esta sequênciaObrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer -
למען הסדר הטוב, אין לי בחוג המכרים הראשון, שני ולדעתי אפילו שלישי, אתיופי. אבל יש לי בעיה עם אפליה.
Mostrar esta sequênciaObrigado. O Twitter irá usar isso para melhorar sua timeline. DesfazerDesfazer
O carregamento parece estar demorando.
O Twitter deve estar sobrecarregado ou passando por algum problema momentâneo. Tente novamente ou acesse o Status do Twitterpara obter mais informações.