Asaf Masada

@asafmasada

.לזו.שיש.לציית.לה .לבןבכור .לבןזקונים .עוולות

Participa desde março de 2009

Tweets

Você bloqueou @asafmasada

Tem certeza de que deseja ver estes Tweets? Visualizar os Tweets não desbloqueará @asafmasada

  1. há 1 hora
    Desfazer
  2. há 2 horas

    עוד שני מנדטים לנתניהו... אני מתחיל לחשוב שזו המטרה שלו...

    Desfazer
  3. há 8 horas

    לאחותי יש יום הולדת היום, אז שלחתי לה צרור ברכות. כן, בדיחות סבא, אבא, דוד... אם יש לכם עוד צמדים חביבים, נא שרשרו.

    Desfazer
  4. retweetou
    8 de jul

    מוכרת שני כרטיסים להופעה של סלאש מחר ב300 ש״ח לכרטיס (במקום 339), תהיו חברים ורטווטו

    Desfazer
  5. 7 de jul
    Desfazer
  6. retweetou
    7 de jul

    מהנעשה בממשלה: במהלך הדיון על הרגולציה עולות טענות על בעיות במשרד הבריאות. נתניהו, דופק על השולחן, אומר למנכ"ל המשרד: תקבעו לי דחוף עם שר הבריאות כולם: 😶 ראש הממשלה, אתה שר הבריאות

    Desfazer
  7. retweetou
    7 de jul

    אם אתם.ן מחפשים.ות מטפל סיעודי - דברו איתי, אני רוצה למצוא מטופל חדש ובית חדש לבחור מקסים (שיש לו היתר עבודה ב"אזור 2")

    Desfazer
  8. retweetou
    6 de jul

    עפ״י ממצאי החקירה בשטח

    Desfazer
  9. 6 de jul

    הייתה בתכנית של יעקב אחימאיר ב'כאן' כתבה על הפלות, שהזכירה לי שיחה שלי בנושא שסוכמה כך. אני לא תומך בהפלות, אבל היחידה שיכולה להחליט על הפלה, היא זו שזה הרחם שלה. לא יותר, לא פחות.

    Desfazer
  10. 6 de jul

    חברים, קייטי פרי עושה היסטוריה. איפה ?

    Desfazer
  11. retweetou
    4 de jul

    אם אתם צייצנים-לונדונים שמחפשים דירה במרכז תל אביב שמתאימה עד לזוג +2 בשבוע האחרון של אוגוסט (עוד אין תאריכים מדוייקים), אז דעו שאנחנו (שני אנשים נקיים וחמודים) נשמח לישון במקביל בדירתכם הריקה. הדיאם פתוח לפרטים יותר קונקרטים.

    Desfazer
  12. retweetou
    4 de jul

    פיברוט=סרוטונין תעזרו לי להפיץ את הבשורה

    Desfazer
  13. retweetou
    3 de jul

    שתפו בבקשה!! לצורך הגשת תביעה נגד המשטרה, מחפש צילומים שלי נעצר בההפגנה בעזריאלי 3.7 תודה!

    Desfazer
  14. retweetou
    4 de jul

    הי בדרך כלל אני לא מדבר כאן על פרנסה, אבל, אם מישהו רוצה לפרק ולסגור את הסטארטאפ הכושל שלו במינימום טעויות וכאבי ראש, הדיאם פתוח

    Desfazer
  15. retweetou
    4 de jul

    היום לפני, ב 7.4.1946, התרחש הפוגרום האכזרי והנודע ביותר אחרי המלחמה בקיילצה שבפולין. המון משולהב ומוסת התנפל על קומץ יהודים ששרדו מחנות וגטאות, נדודים ובריחה, והרג 42 מהם בבית ברחוב פלאנטי 7.

    Mostrar esta sequência
    Desfazer
  16. 3 de jul

    יום אחד מישהו יצליח להסביר לי, למה פאשיסטים וגזענים נעלבים כשקוראים להם ככה.

    Desfazer
  17. retweetou
    3 de jul

    "המחסום הגדול ביותר במאבקו של האדם השחור למען החופש, הוא לא חבר מועצת העיר הלבן, או איש הקו-קלקס-קלן, אלא האיש הלבן המתון, אשר מסור יותר ל'סדר' מאשר לצדק; אשר מעדיף שלום שלילי שהוא העדרה של מתיחות, על-פני שלום חיובי שהוא נוכחותו של צדק" מרטין לותר קינג, 1963

    Desfazer
  18. 3 de jul

    אם אפשר שכל הפריבילגים, אלו עם החברים האתיופים וסתם יועצים שרוצים לתרום מדעתם מה צריכים האתיופים לעשות ואיך לנהל את המחאה, ידחפו את דעתם עמוק - עמוק לפי הטבעת שלהם, זה ינקה לי את הפיד.

    Desfazer
  19. retweetou
    3 de jul

    ב' היה נער שעבדתי איתו במסגרת מועדון קיץ בדרום. לא מסגרת טיפולית אלא פשוט מועדון שפתוח בשעות הלילה בחופש הגדול כדי לאפשר לנוער בעיר מקום עם משחקים ופעילויות ללא עלות עבורם. המשמרות שלי היו בעיקר בחדר הסנוקר, שהיה נחלתם הכמעט בלעדית של החבר'ה "האתיופים". מפה לשם יום אחד הכנו פויקה

    Mostrar esta sequência
    Desfazer
  20. 3 de jul

    למען הסדר הטוב, אין לי בחוג המכרים הראשון, שני ולדעתי אפילו שלישי, אתיופי. אבל יש לי בעיה עם אפליה.

    Mostrar esta sequência
    Desfazer

O carregamento parece estar demorando.

O Twitter deve estar sobrecarregado ou passando por algum problema momentâneo. Tente novamente ou acesse o Status do Twitterpara obter mais informações.

    Você também pode gostar

    ·