עוגן יוחננוב

@OgenYohananov

יו"ר הורים שווים ויו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. הורה עצמאי לשלושה בנים מקסימים: עילאי, יהלי וניתאי.

Sumali noong Marso 2015

Mga Tweet

Binlock mo si @OgenYohananov

Sigurado ka bang gusto mong tingnan ang mga Tweet na ito? Hindi maa-unblock ng pagtingin ang mga Tweet ni @OgenYohananov

  1. Ni-retweet ni

    "כן אדוני השר". הרפורמה הראשונה שצריך לעשות זה לבטל את הקביעות ולאפשר לכל שר להעיף את הפקידים שחושבים שהמשרד הוא של אבא שלהם

    I-undo
  2. Ni-retweet ni
    Abr 23
    Sumasagot kay

    תגיד, אתה יודע שבאתר של שקרני שוברים שתיקה עדיין מופיעה עלילת הדם האנטשימית על הרעלת הבארות של הפלסטינים? אתה המממן הראשי של הפצת עלילות אנטישמיות, ואתה מתפייט פה על אברי גלעד על זה שהוא לא נכנע למקהלה שאתה משמן בכסף? אתה לא אמיתי גיצין. לא הייתי מצליח להמציא דמות כזאת בסרט מד"ב.

    I-undo
  3. Ni-retweet ni
    Abr 23

    כשאברי גלעד מדבר על אירופאים שמשקרים או מסתירים נתונים, ראוי להזכיר שמשטרת ישראל מסתירה במכוון את נתוני פשיעת המסתננים בישראל בטיעון הזוי שפרסומם עלול להוביל "לתיוג אוכלוסיות" ואפילו "לפגיעה ברגשותיהן של אוכלוסיות שונות”. וזו בדיוק אותה טרגדיה בעולם הפוליטיקלי קורקט.

    I-undo
  4. Abr 22

    למה הציבור צריך לשלם על מחדליה של שטייף?

    I-undo
  5. Ni-retweet ni
    Abr 21

    The building of the Tel Aviv municipality was lit tonight with a Sri Lanka flag in memory of the victims of the terrible terror attack.

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  6. Ni-retweet ni
    Abr 20

    קבלו ציטוטים: כעביה, יו"ר ועדת הקלפי: "הייתי היהודי היחיד בקלפי. כל השאר היו ערבים. באזור שבע בערב, כשהיינו בערך על 40% הצבעה, בא אלי אחד מחברי הוועדה והציע שהם יכפילו לי את הכסף שאני מקבל על היום הזה, ובתמורה אני אאפשר להם להתחלק בשאר הקולות, של אלה שלא הצביעו"

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  7. Abr 18

    אלוהים אדירים. כאילו היו פה בחירות לפני שבוע ובכירי מערכות אכיפת החוק נבחרו לייצג את הריבון. דמוקרטיה דה לה שמאטה.

    I-undo
  8. Ni-retweet ni
    Abr 17

    מישהו יכול לדמיין את מגיב בצורה כזו מכובדת ושקופה בדיונים ברשתות החברתיות? כנראה שלא. ביום שכולנו נבין שבלי הקהל והאוהדים לספורט בארץ אין זכות קיום, דברים יראו אחרת.

    I-undo
  9. Ni-retweet ni
    Abr 16

    מה צריך לעשות בנאדם כדי להיגאל מתדמית הפאשיסט, רודן ההדתה, סיפוחיסט מסוכן, מיזוגן, הומופוב, גזען, משיחיסט, מיליטנטי וקריזיונר? קל - להפסיד

    I-undo
  10. Ni-retweet ni
    Abr 16

    לא רק מלך ירושלים - היום לפני 30 שנה אלי אוחנה ליהטט מול אוסטרליה ושם את נבחרת ישראל בנקודה הכי קרובה למונדיאל מאז 1970. תודה ל-

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  11. Ni-retweet ni
    Abr 15

    לעיתונאים של דבר ראשון הובהר אתמול בפגישה עם עורכי הדין של ההסתדרות שהזימונים לשימוע בדרך. בשבוע של ליל הסדר. עכשיו דמיינו איזה קול צעקה הייתה ההסתדרות מקימה אם מעביד היה מודיע לעובדים שלו על פיטורים לפני החג. בושה. וצביעות.

    I-undo
  12. Ni-retweet ni
    Abr 15

    מנדלבליט טוען על תפירת תיקים משיקולים זרים "לא היה ולא יהיה". אני רוצה לקוות שתחת הנהגתו, אכן לא יהיה, אבל לגבי לא היה, עשה לי חשק לשרשור קצר שנקרא לו "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" לא תאמינו מי כתב את הדברים, ואפילו הצהיר שהם נכונים לפי מיטב אמונתו. מוכנים? קדימה:

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  13. Ni-retweet ni
    Abr 15

    מדינות כמו בלגיה, צרפת, גרמניה, ארה"ב, קנדה ואוסטרליה. זוועה

    I-undo
  14. Ni-retweet ni
    Abr 14

    אז בזמן שבישראל עיתונאים ניסו להלך אימים על ראש הממשלה, בארה"ב הנשיא טראמפ הצליח לבטל החלטה של בית הדין הבינלאומי בהאג לחקור את חייליו, כאשר הוא מציין בפירוש שלא יסכים שיחקרו גם חיילים ישראלים. מדובר בסיפור עצום והזוי שהתקשורת כמעט ולא מדברת עליו. Thank you

    I-undo
  15. Ni-retweet ni
    Abr 13

    לפעמים, ביני לבין עצמי אני תוהה אם התקשורת המרכזית בישראל, תקשורת השמאל, מבינה שאנחנו רואים בה את היריב הפוליטי המרכזי שלנו, או שהיא עושה את עצמה. שאנחנו רואים בה את המשך הפוליטיקה באמצעים אחרים, ולא 'תקשורת שעושה את עבודתה'. *כנ"ל לגבי הדיפ-סטייט.

    I-undo
  16. Ni-retweet ni
    Abr 13

    מטורף. פלג ואברמוביץ' אשכרה העניקו אישור בפריים טיים לתאוריות קונספירציה שעד עכשיו היו נחלתו הכמעט בלעדית של הימין העמוק.

    I-undo
  17. Abr 13

    כאשר ח״כ היוצאת נחמיאס ורבין ביטלה דעות אחרות ללא ביסוס, טענתי שהיא מתנשאת וחושבת שכל החכמה אצלה. פירשתי את זה נכון לדעתכם? או שרק היא מפרשת נכון התנהגות כזו? מקווה שלחברי הכנסת הבאה יהיה יותר מודעות עצמית ובעיקר יותר פלורליזם ויכולת הכלה לדעות שונות.

    I-undo
  18. Ni-retweet ni
    Abr 13

    עדות חד משמעית של פרשנים בכירים שהפרקליטות פעלה ופועלת בכל האמצעים נגד פוליטקאים המאיימים על כוחה ומעמדה

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  19. Ni-retweet ni
    Abr 12

    מרגיש מספיק מוגן כאן בסביבה נטולת המשפחה, כדי לשתף בטד האישי שלי. קצת ארוך וחופר ואולי טריגרי, אבל זה אני ומסמך הצהרת הכוונות שלי, לצד הצורך התמידי שלי בפידבק. מתחיל מכאן>

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  20. Ni-retweet ni
    Abr 12

    הציונות הדתית ששתלבה בישראל באקדמיה בתקשורת ובתרבות יכולה להשתלב גם בפוליטיקה ולהפסיק להיות מפלגה סקטוריאלית תוכל למלא את מקומה ההיסטורי דוקא בהשתלבות ולא בהתבדלות. בינתיים שוב הליכוד היא המפלגה שקיבלה הכי הרבה קולות של הצ"ד. וגם חבריה בכנסת: אדלשטיין אלקין חוטובלי קרעי קלנר הלוי

    I-undo

Ang paglo-load ay mukhang natatagalan.

Maaaring lumagpas na sa kapasidad ang Twitter o nakakaranas ng panandaliang problema. Subukan muli o bisitahin ang Twitter Status para sa karagdagang impormasyon.

    Maaari mo ring magustuhan

    ·