ינון שרעבי  

@CduUmg2gDsKUCdM

‏תחשוב חיובי תחיה יותר תחשוב שלילי תמות מהר ! בדוק

Sumali noong Setyembre 2015

Mga Tweet

Binlock mo si @CduUmg2gDsKUCdM

Sigurado ka bang gusto mong tingnan ang mga Tweet na ito? Hindi maa-unblock ng pagtingin ang mga Tweet ni @CduUmg2gDsKUCdM

  1. Naka-pin na Tweet
    Hul 27
    I-undo
  2. Ago 13

    וינטר קרא בשם ה׳ ולא קיבל גיבוי מצה״ל. גולן השווה את ישראל לנאצים ודובר צה״ל הוציא כעת הודעת גיבוי ותמיכה בו. כל הסיפור על ההדרדרות המוסרית והערכית של הצבא, על אובדן הכיוון והעשתונות בדוגמא אחת

    I-undo
  3. Ago 13

    חסר שם רק את יובל שטייניץ שמרייר להסכם עם ארגון הטרור חמאס

    I-undo
  4. Ago 13

    "המלך ערום" כמו שפחדו להגיד למלך שהוא היה ערום, תומכי מפחדים להודות שתם ונשלם עידן "ביבי המלך". נתניהו עשה טוב לישראל אבל הוא איבד את כוחו מול ארגון טרור ונותן לחמאס לקבוע את סדר היום. 🔥 אל תפחדו להגיד למלך שהוא ערום, זה המדינה של כולנו שנמצאת בסכנה!

    I-undo
  5. Ago 12

    מחיר הרפיסות של ביבי ,האוייב מריח חולשה ומתחיל לאיים, ביבי יתקפל גם הפעם.

    Hindi available ang Tweet na ito.
    I-undo
  6. Ago 12
    I-undo
  7. Ago 12

    כשכולם מבינים עכשיו עד כמה ממשלת ישראל רופסת בהתנהלותה כנגד הטרור בעזה ,אתם מתארים מה הולך לקרות במלחמה מול חיזבאללה? כמה טילים יעופו עלינו עד שיקבלו החלטה להגיב? תושבי הצפון אני במקומכם אורז מזוודות כי צה"ל של היום והזרג המדיני הולכים להפקיר אותכם במלחמה הבאה.

    I-undo
  8. Ago 11

    באיזו זכות מוסרית ביבי דורש מהעולם להילחם יחד בטרור בו בזמן שהוא עצמו מנהל משא ומתן עם ארגון טרור.

    I-undo
  9. Ago 11

    גם אתם נמרחים ככה על הרצפה בכל פעם שאתם שומעים אזעקה ? אתם לא שומעים אזעקה ? אז תרטווטו את התמונה. זה המינימום שאתם יכולים לעשות למען תושבי הדרום. כי אתם הבאים בתור. צילם: זהר שפק

    I-undo
  10. Ago 11

    את אלו שצעקו היום בכיכר רבין מיליון שהידים בדרך לאל קודס, תפגשו מחר כרופאים ואחיות בבתי חולים שלא מסתירים את האובססיה לחסל אותנו, כפשוטו.

    I-undo
  11. Ago 10

    השקר של הדרג המדיני נחשף במלוא מערומיו, אין שום תגובה לבלוני התבערה ,הגיע זמן לדרוש את התפטרות הממשלה.

    I-undo
  12. Ago 10
    I-undo
  13. Ago 10

    כשמשקרים ומתגלים בשקר יש כאלו שדבקים בו עד הסוף.

    I-undo
  14. Ago 10

    אתמול בלילה החמאס הודיע על הפסקת אש. "גורם ישראלי" הכחיש נחרצות. היום התעוררנו למציאות שיחיא סינוואר יותר אמין מבנימין נתניהו. מבאס.

    I-undo
  15. Ago 10
    Sumasagot kay

    מי שמצביע ליכוד שלא יבכה אח"כ שהמציאות הבטחונית שלו מנוהלת ע"י חמאס.

    I-undo
  16. Ago 10

    איפה נפתלי בנט נעלם בהסלמה האחרונה מול עזה? הוא גם שותף לשקרים שמאכילים אותנו בדרג המדיני? שיצא לציבור בוחריו ויבהיר מה עמדתו ,שנדע אם גם הוא לא ראוי להנהיג אותנו בעתיד והאם גם הבית היהודי שותפה לביזיון ולכניעה לארגון הטרור חמאס.

    I-undo
  17. Ago 9

    עצוב אבל ככה זה בדיוק

    I-undo
  18. Ago 9

    מה שקורה בדרום זו השפלה גדולה למדינת ישראל. אחרי כל המטחים, כינוס קבינט רק בארבע אחהצ היום מלמד שהממשלה עוד לא הפנימה את חומרת המצב. עם רמטכל שחושב שזה לא ערכי לפגוע במשגרי בלוני טרור, ועם הודעות הזויות ומנותקות מציאות של דובר צה״ל אין סיכוי שהמצב ישתנה. דרושה הכרעה עכשיו

    I-undo
  19. Ago 9
    I-undo
  20. Ago 8

    צריך לומר את זה: ראש ממשלה שמנהל משא ומתן עם ארגון טרור רצחני, הוא הוא הנושא באחריות לטילים ולמצב המופקר בעוטף.

    I-undo
  21. Ago 8

    בזמן שדובר צה"ל מוציא הודעות סיכום על תקיפת 12 תשתיות ארגוני הטרור ממשיכים לטווח אפס נפגעים בעזה בנתיים כך נראה צבא והנהגה מורתעת.

    I-undo

Ang paglo-load ay mukhang natatagalan.

Maaaring lumagpas na sa kapasidad ang Twitter o nakakaranas ng panandaliang problema. Subukan muli o bisitahin ang Twitter Status para sa karagdagang impormasyon.

    Maaari mo ring magustuhan

    ·