היא לא תמשיך? היא קול כל-כך אהוב בישראליות
-
-
-
לא. היא לא בתאגיד.
-
לעשות לב לתשובה כזאת זה פשע. חבל שאי אפשר לפברט עם אגרוף
-
מסכים לגמרי. ויש פה עוד אנשים שהם עמודי התווך של השידור הציבורי, קולות ושמות שמלווים את ישראל עשרות בשנים, שנבעטים היום לאלף אלפי עזאזל.
End of conversation
New conversation -
-
-
זה נוגע ללב וא"א להשאר אדישים מול כאב אנושי אם כי הניצול של במת החדשות הציבורית לסיפור האישי הוא פסול לטעמי ולא ראוי מבחינה אתית.
-
ואולי אנצל את הבמה כאן להודות לך ריבי על שנים של קריינות מרשימה. בעיניי את אחת מקולותיה של המדינה. תצליחי בדרכך והיי שלום.
End of conversation
New conversation -
-
ומה ביום שני "ריבי גדות במישדר חדשות ראשון וחגיגי"
-
איזו מדהימה!! מקצוענית שאין כמוה עוד הרבה. כואב הלב. מאוד.
-
-
אגב, ריבי החלה את דרכה כמגישת המצעד הלועזי של רשת ג' בשנת 1980 ומשם התקדמה לקריינות חדשות.
- 1 more reply
New conversation -
-
-
מרגשת ומקצועית ונהדרת ומדוייקת, בהצלחה בהכל בהמשך!


- 1 more reply
New conversation -
-
עצוב ומרגש כאחד.
-
מרגש והשיר של עמיחי בחירתו קולעת..
-
ברוך השם השתבח שמו
-
חיים, זה עצוב וכואב, שולחת לכם את כל הפירגון שלי.
-
מה אתה מסמפט את כולם שם? רובם ביום שני ימשיכו שידורים כרגיל... את כל המדינה שיגעתם...
-
אף על פי שאני בז לממסד הציוני האנטישמי הבולשביקי וגם הגזען שהרשות היתה חלק מהממסד האנטישמי הציוני איני שמח על כאב האחר.
-
בפן האישי אין לשמוח בצער אדם..אבל כגוף הם היו מושחתים..עכשיו נשארנו עם צוות ערוצי 2 ועשר חבורה של ילדים מגדולים ואינפטילים.
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.