עדכון: המסתנן מוכר בשכונה. הוא מתגורר בבניין נטוש ברחוב שלי ומציק לעוברים ושבים. רק ביום ראשון דיווחנו עליו שוב ושוב למשטרה.
-
-
Hozzászóláslánc megjelenítése
-
אגב, האיש הזה הוא בדיוק המודל של המסתנן שארגוני הזכויות למיניהם נלחמים שיישאר בישראל ויקבל טיפול ושיקום וסעד ודיור על חשבוננו. אז בזכות בג״ץ והמידתיות הארורה שלו הוא ימשיך לפלוש למבנים ולמכור נייס גאי לצעירים ולהציק לעוברי האורח. לא בצהלה, חלילה. אלא בשפירא.
Hozzászóláslánc megjelenítése
Beszélgetés vége
Új beszélgetés -
-
-
Ez a Tweet nem érhető el
-
האיש מכור לנייס גאי. את יודעת כמה כאלה יש לנו בשכונה? הוא צריך לחזור הביתה לחיק משפחתו. אף אחד לא יעזור לו פה.
-
Ez a Tweet nem érhető el
-
שם הם יודעים לחבק בן משפחה. פה הוא אבוד. לא יטפלו בו. יש לפניו בתור אלפי צרכני נייס ישראלים שצריכים טיפול. זה בדיוק כמו הנשים המוכות. 14% מהנשים במקלטים הן מסתננות. מי נשארת בבית ומסכנת את חייה בגללן?
-
Ez a Tweet nem érhető el
-
אם הבן שלך הולך להיות מהגר לא חוקי ששם פס על חוקי המדינה שאליה היגר ופוגע באזרחי המדינה שאליה היגר, זה מה שצפוי לו. לא קשור לנשמה. קשור לחוק ולריבונות.
-
Ez a Tweet nem érhető el
- 7 további válasz
-
-
-
כן ממש ביזיון שלא נותנים לאנשים לקחת את החוק לידיים. לאן הגענו??
-
איזה חוק? הבנאדם משחית לו את הרכב והוא אמור לעמוד ולהסתכל בנחת? זה החוק? אולי בסדום
-
קודם כל הבן אדם לא נכנס בכוונה לבצע עבירה... די ברור שהוא לא בסדר בראש. דבר שני, אתה צודק. עדיין נראה לי שהדבר הנכון לעשות במקרה הזה הוא לקרוא למשטרה
-
ברור שצריך לעשות משהו. אבל זה לא הבחור שצריך לתת לו מכות, אלא רשויות החוק צריכות לטפל בזה
-
מילת המפתח היא "צריכות".
-
עכשיו ברצינות... אני מסכים עם הטענה, אבל לא עם הפתרון. כי היום יכו אדם שהורס מכונית, מחר אדם שעושה גרפיטי, ומחרתיים מישהו שמכה מכונת משקאות כי היא בלעה לו 5 ש"ח. המערכת תמיד איטית יותר ופחות גמישה, אבל אני עדיין יותר סומך עליה מאשר על אנשים אקראיים ברחוב.
-
בחור שקופץ ככה על מכונית, מחר יקפוץ מולך בכביש ומחרתיים ישלוף סכין. אנחנו מכירים את המסלול המהיר של הנייס גאי.
-
בדיוק כמו הבחור שמעשן ג'וינט, ומחר יקח אקסטה, ואחכ קוק ובלי ששמת לב היא נרקומן על הרואין שמנסה לשדוד אותך ברחוב? גם אם השטות הזו הייתה נכונה, עדיין לאפשר לאזרחים חופש להשתמש בכוח יכול להוביל ליותר צרות מתועלת.את לא חושבת?
- 4 további válasz
Új beszélgetés -
-
-
לא היה יושב בכלא אפילו דקה. פחד להתעמת. וזה בסדר. שלא יספר סיפורים. בינתיים הממשלה לא מחליטה, לא לכאן ולא לכאן. זורקים לבג"צ כל מיני פתרונות הזויים כמו לשים אותם, כולם, שנה בסוג של כלא. ואז בגצ אשם? הממשלה אשמה. לא מפנה תקציבים וטיפול.
-
היה נעצר. היה נחקר באזהרה. היה משוחרר בערובה. אולי היה מואשם ואולי לא. סביר שכן. בינתיים בכח מקרה היה לו תיק פלילי. יש אנשים שזה מפחיד אותם.
-
רק בריאות, שפי יקרה. שמרי עצמך. אבל לפעמים צריך להתגבר על הפחד. יש לנו צ׳אנס נוסף לשינוי. לא להאמין לאלו שהבטיחו ולא קיימו.
-
אני לא חוזרת על אותה טעות פעמיים.
-
תמיד נכון.
Beszélgetés vége
Új beszélgetés -
Úgy tűnik, a betöltés eltart egy darabig.
A Twitter túlterhelt, vagy fennakadás lehet a rendszerben. Próbálkozz újra, vagy további információkért látogass el a Twitter állapota oldalra.