קרן, תודה רבה על השימוש בהשטאג, והתמיכה במחאה, מה שגרם לי לפתוח את המחאה זה בדיוק נושא הנגישות ברכבת, נשבעת שאת מרגשת. #ישראל_לא_נגישה, בציוץ אחר הבאתי לך ולדדי את הציוץ שפתח את המחאה.
-
-
Kiitos. Käytämme tätä aikajanasi parantamiseen. KumoaKumoa
-
-
-
כל הכבוד לחברת החשמל . מעסיקה עובדים עם מוגבלויות ותחושה של עובדים שווים בין שווים.
Kiitos. Käytämme tätä aikajanasi parantamiseen. KumoaKumoa
-
-
-
מקסים! שאלת תם- מה לכל הרוחות עושה מעצב גרפי בחברת חשמל??
- 2 muuta vastausta
Uusi keskustelu -
-
-
אני ממליץ לבדוק מה עושה משטרת ישראל בתחום הזה של נגישות. לדעתי מתחילה שם מהפכה אמיתית בנושא
Kiitos. Käytämme tätä aikajanasi parantamiseen. KumoaKumoa
-
Lataaminen näyttää kestävän hetken.
Twitter saattaa olla ruuhkautunut tai ongelma on muuten hetkellinen. Yritä uudelleen tai käy Twitterin tilasivulla saadaksesi lisätietoja.