@bezalelsm התנסחות מטופשת שלי, לכן גם מחקתי. מתנצל על השימוש במילה אונס
-
-
- عرض المزيد
-
-
-
@bezalelsm הוא עיתונאי. אתה חבר כנסת. יש הבדל -
@libeskindl@bezalelsm והשם שלו מתחיל באות אל"ף ושלו באות בי"ת - יש הבדל!
-
-
@bezalelsm זאת ועוד- לאף אחד אסור להשוות לאונס -
@bezalelsm אני יודע שאתה רגיל להיות בושה לפרלמנט הישראלי.אבל בבקשה תבין את ההבדל בין חבר פרלמנט לאדם פרטי, בין שידור טלוויזיה/רדיו לבין ציוץ -
-
@bezalelsm אתה כל כך על ראש הגנב. בעצמך לא מסוגל לשחרר את הטעות שלך ומחפש לגרור אחריך אחרים. תודה בטעות ותתנצל, בזה זה ייגמר. -
@bezalelsm הניסוח של אטילה אולי מעפאן, אבל ניסית ליצור הקבלה במקום שאין. די להיתמם ולהצטדק
-
-
@bezalelsm אז עכשיו בצלאל יוצא צדיק?!! -
@bezalelsm 0-1 סמוטריץ -
@bezalelsm מעולה שהזכרת לנו, כמעט שכחנו שאמרת את זה. דגש על הכמעט. -
@bezalelsm למען השם, אתה חבר כנסת! -
@bezalelsm השלט תמיד ביד של המתלונן הסידרתי על אונס ??? כאילו- לאיזה מחוזות הראש שלך עובד -חכם אתה לא !!! -
@bezalelsm עזוב את זה שהוא עיתונאי ואתה ח"כ, לאף אחד אסור להשוות לאונס
يبدو أن التحميل يستغرق بعض الوقت.
ربّما يعاني تويتر من الحمل الزائد أو يواجه عطلًا مؤقّتًا. حاول مجدّدًا أو تفقّد حالة تويتر لمزيد من المعلومات.