מיקי, רק למען הסדר, הבעלות של כל אחד מן הצעירים הערבים על המדינה, לא נופלת בכלום מן הבעלות שלך עליה. הם השותפים של בארץ הנהדרת הזאת. אני בטוח שאתה יודע את זה.
-
-
-
לא שאני מתומכיו של מיקי זוהר אבל לגבי הסייפא הוא צודק . הם לא בדיוק באו לים כדי להביע סולידריות ...
-
המדינה שלהם בדיוק כמו שהיא שלך ושל מיקי זוהר, הזכרון שלהם של 48 כנראה לא פחות טוב מן הזיכרון שלנו את 48, חולצה בצבע הדגל הפלסטיני היא לא בגד שאסור ללבוש ומותר להם לומר לנו את מה שהם אומרים בחודש שבו קבענו בחוק שהם אזרחים נחותים.
-
המשוואה מאוד פשוטה. זו מדינה יהודית ולכן הבעלות היא של העם היהודי. הערבים הם אזרחים שווה זכויות במדינתנו הדמוקרטית. אין מקום להתרסה ואין מקום לדרישה שלהם לחזור לימי 1948. הגיע הזמן שכולם יפנימו, גם אתם בשמאל, שהמדינה הזו היא מדינתו של העם היהודי יחד עם מיעוט הערבי שחי פה איתנו.
-
לא, זאת מדינה יהודית ודמוקרטית שתרצה או לא תרצה כל אזרחיה שווי זכויות גם בבעלות עליה. אזרחי ישראל שאינם יהודים ואזרחי ישראל הפלסטינים אינם דיירי משנה אצלך.
-
האמת שהמאסתם עלינו את הדמוקרטיה המזויפת שלכם
-
שמע, אני לא מכריח אותך לכלום. תבטל את המנוי על הארץ ותנוח מאיתנו.
-
למה שאבטל דווקא אני מאוד נהנה ממנו
Afslutning af samtale
Ny samtale -
-
-
ואז מתפלאים למה יהודים תוקפים ערבים משפרעם בחוף הים? זו תוצאה ישירה של ציוצים דבילים כמו הנ"ל! אגב, מה זה "חופים שלנו"? הורים שלך הביאו את החוף יחד איתם ממרוקו? באיזה זכות אתה מנכס את החוף לחלק מסוים מהאזרחים? כל פעם שאתה מצייץ אתה נשמע יותר בור וכסיל מאשר בהתבטאויות הקודמות שלך.pic.twitter.com/zVwmrUQ8uv
-
כיהודיה, אני מתביישת בציוץ הזה של ח"כ יהודי שרק מוכיח כמה חוק הלאום נועד למטרות אפליה
-
אז כך,
#חוק_הלאום_לאומנות לא בא לשרת אף יהודי בעולם וכולם יודעים זאת! הוא בא לעזור ל-#החשוד_מבלפור בחקירותיו וכנסי הבחירות שלו בדימונה ועפולה (יספר "ראו מה עשיתי לערבים") ואנשים כמו הוזהר הזה בפריימרז, הרי לא יכול לרוץ שוב במחוז הנגב, חייב לרוץ ברשימה הארצית ולכן יצעק "ערבים"! - 1 svar mere
Ny samtale -
-
-
בכל מדינה מתוקנת היו מושיבים אותם מאחורי סורג ובריח!!! ואם זה היה קורה באיזו מדינה ערבית מזמן היו מחזירים את נשמתם לבורא!!#
-
באיזה מדינה מתוקנת?
-
איראן/טורקיה/צפון קוריאה.. מדינות שיודעות איך לטפל במתנגדי משטר!
-
אל תדאג. אנחנו לומדים מהר ונהיה ״מתוקנים״ במהרה
Afslutning af samtale
Ny samtale -
-
-
מצחיק שב48 הוריהם המסתננים ברחו כמו עכברושים,כי הבטיחו להם שיחריבו וישמידו אותנו. במקומם הייתי מתבייש בתאריך הזה רק מהפדיחה.
-
ממתי עכברושים בורחים? אם אני רואה עכברוש, אני בורחת. ואגב, הנאצים מאוד אהבו לתאר יהודים כעכברושים. דוחה שיהודי משתמש בדימויים כאלה. שום זיכרון היסטורי.
-
לא דמגוגית. את המושג :"למה עכברושים נוטשים את הספינה?" מכירה? אז זו האנלוגיה. השימוש במושג נאצים בכל פיפס זה כבר נדוש ואפילו עלוב...
- 1 svar mere
Ny samtale -
Indlæsning ser ud til at tage noget tid.
Twitter kan være overbelastet eller have en midlertidig forstyrrelse. Prøv igen, eller se flere oplysninger på Twitter Status.