"הסכם היסטורי" של מדינת ישראל שנחתם בחשאי ומדווח לאזרחים בחטף בחדשות ברייקינג של ערוץ חדשות יחיד במוצאי שבת? אתמהה. השמחה מוקדמת וכנראה מדובר במזכר הבנות ועוד ארוכה הדרך. אגב, מהיכן המימון בסך מיליארדים דולרים?
-
-
-
לא רק שלא חתמו, אלא שמה שיש זו החלטה על סקר היתכנות שיתבצע בכלל (אם) ב2019 אבל למה שהתקשורת שלנו תבדוק אם אפשר לדברר את דף המסרים? ודבר נוסף, זה כבר סבב מי ידע כמה של סיפור הצינור הזה. צילום מסך בציוץ הבא»pic.twitter.com/dYom5zNqN9
-
מעולה אסתי. טוב שהבאת את תמונת המצב העובדתית. ערוץ2 נפל בפח הספין של נתניהו-שטייניץ בלי לבדוק ובלי לחשוב אם זה בכלל הגיוני. אבל בישראל כמו בדברים נוספים, עובדות זה לחלשים....
बातचीत का अंत
नई बातचीत -
-
-
חבל שלא השארנו את הגז בקרקעית הים כמו שיחימוביץ הציעה...
-
פרסום ראשון רעש צלצולים אזי יופי לישראל. בלי מילה אחת על מי שתפר את כל זה מיצירת מתווה הגז ועד הקשרים עם יוון קפריסין ושאר המדינות. ראש הממשלה בנימין נתניהו!
-
-
לא בישרו, לא אמרו, לא הודיעו, חתמו ! משתתף בצערך...
-
לא חתמו כלום
-
לצערך חתמו
बातचीत का अंत
नई बातचीत -
-
-
פייק ניוז. לא מצאו כאלה כמויות גז שאני יכולים לייצא לאירופה.
-
וזה גם לא חדש. הם מעלים את הסיפור הזה במחסוריות כדי להקפיץ את מניות חברות המונופול. שים לב לדיווח של בראלי מ2016pic.twitter.com/ItbHGRfsji
- 1 अधिक जवाब
नई बातचीत -
-
-
1.עוד אין חתימה חדשה.מה שיש זה אותו מזכר הבנות מלפני 11 חודש שאמור להחתם כחוזה בקרוב.
@steinitz_yuval נאם על זה שבוע שעבר בכנס אנרגיה 2.הופקדו ניירות.חלק מהצ'ק ליסט. 3.רק הבניה של הצינור לשם זה שבע שנים.וזה עוד כשאין מימון,אין גז והתוואי קרקע לשם דומה למכתשי מאדים.זה פרויקט פסיכי -
תודה רבה!
-
פשוט לא הגיוני שאת מאגר הגז תמר שכולה 90 קמ מהחוף פיתחו בארבע שנים (2009 עד 2013) ואת הצנרת הזו על האלף וארבע מאות קמ (!) שלה יפתחו בחמש. עזוב שניה שאין חוזה גז ואין מי שיביא (עדיין. אינשאללה יהיה) 6 מיליארד אירו (!!) לפתח: אם יסיימי בשמונה שנים מהיום זה יהיה ברמת נס חנוכה
-
תודה ליאור שאתה זורע קצת מלח מציאותי על תעמולת הבחירות שערוץ 2 (דנה וייס) נפל בה.
-
ליאור, בבקשה, תביא נתוני השוואה לפרוייקטים דומים בעולם, עלות הצינור ופוטנציאל הכמות. קשיים הנדסיים שים בצד לרגע.
-
לא מכיר הרבה כאלה בעולם. זה מרחק שמצדיק הנזלה בדרך כלל. יש צנרת רוסית למרחקים של מאות קמ אבל ככל שאני זוכר זו צנרת יבשתית. מים עמוקים זה משחק אחר לגמרי. כל מי שדיברתי איתו אומר שעל הנייר זה אפשרי אבל זה יהיה מאוד קשה וידרוש לוליינות הנדסית
-
Nord Stream 1222 km צינור הגז התת-ימי הארוך בעולם. יש ארוכים יותר אך יש להם באמצע קטעים יבשתיים
-
ולכן צנרת 1400 קמ בעומק של 2 קמ מים על תוואי לא שטוח (עולה ויורד ביחס לקרקע) זה חתיכת אתגר. בתעשיה פה אומרים שזה אפשרי (עם מדחסים וכו). אשרי המאמין
- 17 अधिक जवाब
नई बातचीत -
लोड होने में कुछ समय लग रहा है.
Twitter क्षमता से अधिक पर काम कर रहा है या कोई क्षणिक समस्या है. पुनः प्रयास करें या अधिक जानकारी के लिए Twitter स्थिति पर जाएँ.