איזה מידה אתה? צריך לתפור לך מדי אסיר
-
-
-
מאז שהוא התחיל לקבל חליפות מתנה.מרון לאודר.המידה שלו היא חידה.
-
אז נתפור לו עם גומי.
-
שהשבס ישבור את הראש.העיקר שזה יהיה בצבע כתום.
نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
-
-
אדוני ראש הממשלה. אני משוכנעת מעבר לכל ספק שאתה חף מפשע ונרדף על ידי מנוולים שהשתלטו על מערכת החוק. ברם, זה קרה במשמרת שלך, ואם כי אתה הקורבן הראשי, כולנו בני ערובה בידיהם. אנחנו מצפים ממך, בקדנציה הבאה, לעשות טיהור יסודי במערכת המשפט ובפרקליטות ולבטל את המהפכה השיפוטית של ברק
-
אם יש מישהו שאפשר לסמוך עליו לא לעשות כלום בנידון זה 'אדוני ראש הממשלה'...
-
השרביט הזה היה בידיכם! מה בדיוק עשיתם איתו?
-
סמכויות לעשות רפורמה בבחירת השופטים? זה רק בחקיקה סמכויות לפסול החלטות שיפוטיות? סמכויות לבטל החלטות של היועמ"ש או של עובדיו? הרי ראש הממשלה זה הסמכות העליונה. היחיד שיכל לקדם רפורמה משמעותית זה רה"מ.
-
אני חוששת שאין לך מושג על כך שישראל הפכה להיות דיקקטורה של בית המשפט. תתחיל פה https://www.facebook.com/notes/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%A4%D7%94-%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%90/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%9D-%D7%99%D7%92%D7%90%D7%9C-%D7%9B%D7%A0%D7%A2%D7%9F/2325675297647322/ …
-
אנחנו חלוקים על מי צריך להוביל אותנו בראש המחנה נגד כוחות הרשע, זה הכל.
-
אני מציעה את שקד. אהובתי.
نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
-
-
אבל אני בוחר בבנט ושקדה
-
נו, תמיד היית בעייתי חחח
نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
-
איזה מסכן! בא לי לבכות ביחד אתו... הבחור היה צריך לשבת בכלא כבר משנת 1997 על פרשת בראון-חברון. עבריינות חמורה מאין כמותה - מכירת משרד היועמ"ש. אממה, היועמ"ש הערכי רובינשטיין סגר לו את התיק... הציבור נרדם בשמירה, ולכן נענשנו בעוד 20 שנה של נתניהו...
-
הבחור היה צריך לשבת בכלא עוד לפני 1997 . היה צריך לזרוק אותו,ביחד עם רבים מקרב מנהיגי הימין, לכלא כבר בנובמבר 1995 על חלקו במסע ההסתה החמורה והפילוג שהובילו לרצח רבין ז''ל .
نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
-
-
אף אחד לא יצליח להפיל את ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה שיש ושיהיה לעם ישראל מעולם ולעולם. בנימין נתניהו. השמאל משחק משחק מלוכלך ומאוד מסוכן!!!!. ירו ביהודים באלטלנה . הפגינו מול בגין עד שנהיה חולה .הפילו את שמיר. הגבול בגיע לנתניהו אף אחד לא יתקרב!. אם רוצים מלחמת אחים יקבלו !!!!!!!
شكرًا. سوف يستخدم تويتر ذلك لتحسين خطك الزمني. تراجع عنتراجع عن
-
-
-
شكرًا. سوف يستخدم تويتر ذلك لتحسين خطك الزمني. تراجع عنتراجع عن
-
-
-
כל הכבוד ביבי תמשיך בשידורים המעולים
- نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
يبدو أن التحميل يستغرق بعض الوقت.
ربّما يعاني تويتر من الحمل الزائد أو يواجه عطلًا مؤقّتًا. حاول مجدّدًا أو تفقّد حالة تويتر لمزيد من المعلومات.