מצטער יאיר, הנכדים לפני הכל. ד״ש
-
-
-
הצעה: כשאתה עם הנכדים תניח את הנייד ואל תצייץ..https://twitter.com/GabiashkenaziMK/status/1155198620536377347?s=20 …
0:32 -
הוא כזה גאון: ביד אחת עם הנכדים וביד שנייה מצייץ









-
הסבות של היום....


- еще 1 ответ
Новая переписка -
-
-
ההצגה שלכם מאוסה
-
רק אוכלים הסוסים האלה והם רוצים להנהיג מדינה





-
לא סוסים, חמורים..
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
רק שתיה חסר.. משהו.. אולי קוננטרום בטעמים..
-
לאחר שמשקה הקוננטרום בטעמים צבר פופולריות רבה לאחרונה ומכיוון שמרכיביו לא ידועים צריך לעשות שאלת רב: מה מברכים על קוננטרום?
-
שהכל נהזה בדברו
-
מקבלים את הכרעת כבודו על אף שלא הציג תעודת רב
-
אני הרב קו
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
מתי תתעוררו?! יש פה מדינה להציל משינוי מישטר. אתם מבינים שבלי העלאת אחוזי ההצבעה של הערבים השמאל מרכז יכול ללכת לים? שיריינתם ערבי? בדקתם מה המשמעות האלקטוראלית של אשכנזי בפרונט? בדקתם כמה שווה ביטול הרוטציה? עשיתם איזשהו שינוי? חדשנות? משהו? כי נראה לי שאתם ישנים בעמידה חבל!
- еще 1 ответ
Новая переписка -
-
-
גם לנוחיות אתם הולכים יחד? מי אוחז למי (התכוונתי ליד דביקים שכמוכם)
-
לפיד אוחז את עצמו נראה בקריז...
- еще 1 ответ
Новая переписка -
-
-
אני דואגת לבוגי. לא עושה לו טוב כל היום מטוגן.
- еще 1 ответ
Новая переписка -
Загрузка может занять некоторое время.
Вероятно, серверы Твиттера перегружены или в их работе произошел кратковременный сбой. Повторите попытку или посетите страницу Статус Твиттера, чтобы узнать более подробную информацию.