כן, אבל עמוק, עמוק בלב, במקום הזה שאתם מפחדים לפתוח, גם אתם יודעים שהוא הצביע בעד... בכל ההצבעות, נכון?...pic.twitter.com/tvFYCzSjPQ
Твитовима можеш да додаш информације о локацији, нпр. град или тачну локацију, са веба и путем апликација независних произвођача. У сваком тренутку можеш да обришеш историју локације твита. Сазнај више
כן, אבל עמוק, עמוק בלב, במקום הזה שאתם מפחדים לפתוח, גם אתם יודעים שהוא הצביע בעד... בכל ההצבעות, נכון?...pic.twitter.com/tvFYCzSjPQ
הצטרפת לקמפיין של גנץ או שאתה איש תקשורת?
רונית, חיים מציג עובדה מצערת שאכן נתניהו הצביע בעד ההתנתקות
רק הצביע בעד. אפילו בשארה וזחאלקה נמנעו. רק ביבי. אגב טוב עשה
נתניהו בניגוד לאנשי אוסלו השמאלנים, הבין עם מי יש לנו עסק. עשה, טעה ותיקן. אני תומך בנתניהו דווקא בגלל שהיה לו את האומץ לתקן במעשים ולפורר את הסכם אוסלו הארור בחוכמה ובנחישות. בטוח שזה עדיף פי כמה על אנשי שמאל שהלכו עם הראש בקיר ונתנו אמון בטרוריסטים, גם בקבר יוסף שהפקירו את מדחת
רגע רגע, אתה אומר שביבי טעה כשתמך בהתנתקות וטעה כשפינה את חברון וטעה כשנתן פרוטקשן לחמאס וטעה כשלא פינה את חאן אל אחמר וטעה כששילם פיצויים לטורקים שירקו עליו. אז מתי הוא ילמד?pic.twitter.com/1JsQiJQshp
רכלבסקי, משום מה היום אתה לא חד. אמרתי שהוא עשה, טעה ותיקן ולכן ויותר יותר ישראלים נותנים בו אמון כל מע בחירות מחדש. רק על ההפרד ומשול שהוא עושה בין ארגוני הטרור פתח וחמאס, ועל העמידה האיתנה מול אובאמה כדי למנוע הקמת מדינת טרור ביו"ש היה שווה את הכל. מה שנתניהו שכח גנץ עוד לא למד
נסו לשקר שקר פחות גס. נתניהו התפטר בשלב בו ההתנתקות הייתה עובדה מוגמרת.
ביבי החזיר את חברון, שחרר מחבלים, הצביע בעד ההתנתקות (כמה פעמים), רוהמ שלא ניצח באף מלחמה שקרא לה מבצע. אהה וגם חשוד בכמה תיקי שחיתות ובתקופתו סופית מי שאין לו הורים עשירים לא יכול לקנות דירה. תיקון קל
אז למה נתניהו לא חזר לגוש קטיף? רבאק, 10 שנים היו לו.
כי הוא הצביע בעד
שמעת פעם על המושג "משמעת קואליציונית"?
שמעת פעם על המושג תירוץ פתטי או עקרונות? ביבי הוא פופוליסט שכל עיסוקו הוא הישרדותו. בהצלחה בכלא
Твитер је можда премашио капацитет или је тренутно наишао на проблем. Покушај поново или посети статус Твитера за више информација.