וואלק אם ארדואן היה מעלה ציוץ כזה על רמטכ״ל ישראלי, איך היית נכנס בו...רמטכ״ל כן, צנחן, ראש הפירמידה הכי קדושה לנו...יפה לך.
-
-
-
מהמם! הוא התחיל...
-
לא חמודי, מותר לצחוק על איפור מוגזם. לנשום עמוק, לחייך, לצחוק, לא יזיק
-
מה עשית בצבא שאתה מרשה לעצמך להסתלבט על רמטכ״ל?
-
אל תפריע לו הוא עובד בשביל נתניהו.
-
לא מבין. על ראש ממשלה מותר לצחוק על השיער ועל גנץ אסור כי הוא היה רמטכל? ומי שחושף את הצביעות, וטוען שלא מפריע לו שצוחקים על שניהם, הוא עובד עבור נתניהו?
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
מדהים איך יש לך עצבים לענות לכל הפרצופי תחת שמנסים לסתום לך את הפה כי בא לך לצחוק, אולי רק אם היית מקדים ואומר שזה "בצחוק, בצחוק, כמובן בצחוק" הייתה נחה דעתם של הבולשביקים.
-
אתה צודק, בדיוק חשבתי על זה. ארץ נהדרת כמשל לא מתנצלים. אין דבר כזה אצלם. אנחנו צריכים לתת הסברים סססאמק
-
אראל...לא יפה תתנצל, אפילו שזה בהומור, אפילו שאתה צוחק...אל תשכח! לימין אסור, לשמאל מותר
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אולי האיפור לא לרוחך , סבבה לגמרי, אבל ראינו אדם אמיתי אנושי, שלא מתחבא אחרי צבע שיער סגול בלונד ג'ינג'י .. שמשקר אפילו במראה החיצוני שלו.. מה רע בשיער לבן ? אז אחרי שבקרת את האיפור של גנץ , תחפש עוד צבע לנתניהו ..( צבע תרתי משמע)
-
סבבה מבחינתי לצחוק על השיער הסגול של נתניהו וסבבה לצחוק על האיפור של גנץ אפשר להוציא את המטאטא
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אתה פשוט אדם חסר טעם ורדוד
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אוי, אראל. מה זה? לא נאה ולא יאה.
-
צוחקים כפרה מת ההומור?
-
מעריך מאוד את עבודת הקודש שעשית בבחירות, תמשיך. אבל למה לתת להם פתח לטענות, תישאר נקי.
-
מזה נקי?? כל אחד ונקודת המבט שלו. והכי מגיע לאראל הומור כרגע... משחררים מעט מהלחץ המטורף שהיינו בו. כל דרך ראויה. בדרכה..
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
תעשה קולאז שלך מול עיתונאי אמיתי. אין דמיון.
-
לא משהו גם.
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.