תסלח לו הוא לא במצב יציב, התחרפןpic.twitter.com/99h1RnGUPW
Puoi aggiungere le informazioni sulla posizione ai tuoi Tweet, come la tua città o posizione precisa, dal Web e tramite applicazioni di terze parti. L'opzione per eliminare la cronologia delle posizioni nei tuoi Tweet è sempre a tua disposizione. Scopri di più
תתבייש אתה, אפס מאופס שלא מפסיק להכפיש את גנץ כמו פריחה מאוהבת במי שעולה עליה עשרות מונים ומשאיר אחריה אבק. זבל היית מאחוריי אחיך, וזבל תכלה את ימיך הארורים, מסית ארור. יהי זכרו של רבין חקוק על ליבנו ושלך מחוק
לא צופה בו! למה לקבל בשישי בערב דבר כזה! בכיין, שקרן, קמצן, נצלן, תחמן , ובעיקר מסוכן לעם ישראל! רחלי,תזכרי הליכוד מעיף אותו,ולא משנה תוצאות הבחירות , הליכוד מקיא אותו!
שילך קיבינמט, לא ניתן לשאת את החלאה הזה יותר
עד מתי תנצל את חללי צה"ל?!
נו באמת...האיש שלח חיילים אל מותם ע"מ להגן על האויב הערבי, אז לצפות ממנו לבוא להלוויתו של חייל?
אתה בפאניקה, יכולת להודות לפוטין בטלפון לא היה צריך את ביזבוז הכסף הזה. גנץ בזמן הזה נפגש עם אנשי העוטף. דבר שלא טרחת לעשות מזמן אם בכלל. הזעם הקדוש שלך מיותר. כי עליך להתייחס יותר למערכת הבריאות. יוקר המחיה הזנחת המוני אזרחים במדינה. ודאגה לתאגידים שיקלפו לנו את העור.
הספין הוא שלך ..התבלבלת. העם יותר חכם ממה שנדמה לך
לבני גנץ תמיד היה ותמיד יהיה יחס למפקדי וחיילי צה"ל, לפצועיו, לנופליו ולמשפחות השכולות שעולה על שלך, עם הציניות שלך. לא רק בגלל שהוא מפקד בכל רמח אבריו אלא בגלל שהוא פשוט בן אדם. הביקורת היא עליך, לא על צה"ל.
למרות כל המלל עדיין לא הצלחתי להבין איפה הוא הייה בהלוויה!
גנץ היה במחאת האוהלים של תושבי עוטף עזה מול הבימה
מישהו קונה את הגועל נפש הזה ?
כמות ההודעות שאתה משגר כל דקה הן סימפטום למצבך העגום בסקרים? התחלת להריח את הליזול של מעשיהו?
Twitter potrebbe essere sovraccarico o avere un problema temporaneo. Riprova o visita Twitter Status per ulteriori informazioni.