הדבר היחיד שהשתנה זה שהליכוד 40 שנה בשלטון ! ועדיין מאשים בכל העוולות את מפלגת העבודה.אין גבול לצביעות(כרגיל)
-
-
-
הליכוד אפילו לא קרוב ל-40 שנה בשלטון, ב-84 הייתה ממשלת אחדות ב-92 האסון של רבין ב-99 הקטסטרופה של ברק ב-2006 קדימה אין גבול לבורות(כרגיל)
-
מקוה שב40 השנה האחרונות לא הרסו את מע׳ החינוך עד כדי כך שאנשים לא יודעים 4 פעולות חשבון(או שאתה תוצר של חינוך חרדי ואף פעם לא ידעת)
-
אני תוצר מערכת חינוך חרדית, אתה מוכן להתמודד איתי במתמטיקה?! עלוב נפש.
-
נו-ואם תחסיר את ממשלת האחדות-שנתיים,ממשלת רבין 2.5 שנים,ברק 1.5 =6 שנים. 1977-2018= 41-6= 35 ....זה לא כך כך רחוק מ 40 ,זה לא שהליכוד 15-20 שנה בשלטון,אלא 35 שנה
ועדיין מאשימים את האופוזיציה. מדגימים את הערכים שקר ומניפולציה. מישהו חייב התנצלות על הקללות. -
ממשלת 84 הייתה רוטציה (4 שנים) ב-88 העבודה ישבה (שנתיים) ממשלת 92 הייתה שמאל (4 שנים) ממשלת 99 היתה שמאל (שנה וחצי) העבודה ישבה בממשלת שרון הראשונה (שנה) והשנייה (שנה וחצי) ובממשלת נתניהו ב-2009 (שנתיים) ממשלת אולמרט(3 שנים) 19 שנה בקואליציה מאז 77+לבני והעצמאות רחוק מ-40 שנה
-
מה לא עושים כדי לא לקחת אחריות על הכשלונות.מחפשים תירוצים מהגורן ומהיקב.ממשלת רוטציה ברשות פרס היתה שנתיים.כמעט היה הסכם לונדון, והוצלה הכלכלה שנהרסה על ידי בגין בקדנציות הראשונות.ואז הגיע שמיר! לומר שזו היתה ממשלת מרכז -זה כידוע ולא לאמת(וזה בלשון הכי מנומסת שיש).שרון שיך לליכוד
-
העבודה הייתה בקואליציה איש לא אנס את פרס רבין פואד פרץ וברק להכנס לממשלה איש לא אנס את אנשי מפלגת העבודה להפוך לשרים גם בכירים והם אחראים לכל מה שקרה בממשלות האלה. כל היתר זה לא עובדות אלא דעות וזה נפלא שאתה מחזיק בהן ותוכל להצביע בהתאם אליהן אבל זה לא ישנה את העובדות
- 1 ακόμη απάντηση
Νέα συζήτηση -
-
-
עזוב הפוליטיקה רגע. איזה תשדיר חזק וחכם. מסתכל לנו לתוך הלבן שבעיניים וכל מילה זהב
-
האמת היא תמיד תשדיר הבחירות הכי חזק
Ολοκλήρωση συζήτησης
Νέα συζήτηση -
-
-
ומה עם אפרים קישון ונעמי שמר? השמאלנים שמו עליהם פס גדול
-
ועירית לינור ואריאל זילבר ודודו אלהרר ואראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן ועומר אדם וכל מי שלא חושב או פועל כמותם
-
אפרים קישון סרב לדחות את הגישה הציונית והעז לכתוב בחיבה ובמידה של קרבה על המתנחלים
- 1 ακόμη απάντηση
Νέα συζήτηση -
-
-
היה מוערך כמו שהיה בחייו. מי שהגון תמיד יהיה כזה ומי שלא, לא.כל היתר זה שיטת הפרד ומשול שמנהיגכם ביבי שכלל,שסה את העם אחד בשני ותשלוט לעד.
-
אז למה איימו עליו?
Ολοκλήρωση συζήτησης
Νέα συζήτηση -
-
-
מי שכלל? מי שסה? מי קורא לצד השני גזען, לאומן ופשיסט ביתר שאת מאז 2009 רק בגלל שהימין העז לחזור לשלטון, בלי קשר למה שהימין מבצע בפועל?
-
הימין בשילטון 20 שנה...
-
לא הוא לא, אולמרט היה שמאל מובהק שהכריז על התכנסות בזמן מלחמה שהאנשים שהיו אמורים להיות מכונסים נהרגו בחזית שרון סתם היה עריץ חסר אידאולוגיה
-
לומר שאולמרט היה שמאל מובהק זה לא פחות מאוולת, הכי ליכוד שאפשר , מנסיכי הליכוד, אנחנו תקועים בתקופה שרק מי שתומך בביבי הוא ליכוד , ברור שזה שטות גמורה כי בליכוד יש אנשים מתונים ואני לא מדבר על הליכודניקים החדשים .
-
הוא היה ליכוד מובהק כאשר איגף את נתניהו מימין בניינטיז העליזים כמו הרבה פוליטיקאים מהליכוד שהתחילו ניצים בשביל הקולות בפריימריז ובמרכז שיעלו אותם כיתה ברמה הארצית ועברו שמאלה מטעמי נוחות/שאיפות פוליטיות/דברים שרואים משם וכו'
-
כמו ביבי שלפני הבחירות אמר אני אמוטט את שילטון החמאס ואחרי הבחירות הוא יוצא לשיחות עם אסיסי ומדבר ומכבסת מילים:לא תאמר"הודנה"אמור הסכם סודי,לא תגיד הפסקת אש זמנית, אלא הפסקה מוחלטת של הכל כולל הכל..כשביבי עושה זאת תומכיו שותקים כמו דגים כשאולמרט אז דברים שרואים מכאן לא רואים משם
-
אה, בזה אתה כמובן צודק, ביבי הוא הראשון לשמו בכל הנוגע לדברים שרואים משם וכו'. לא היחיד אבל הבולט
Ολοκλήρωση συζήτησης
Νέα συζήτηση -
Η φόρτωση φαίνεται ότι παίρνει λίγο χρόνο.
Το Twitter ενδέχεται να βρίσκεται σε υπερφόρτωση ή να αντιμετωπίζει ένα προσωρινό πρόβλημα. Προσπαθήστε ξανά ή επισκεφτείτε τη σελίδα της Κατάστασης του Twitter για περισσότερες πληροφορίες.