אבל לקבל כסף מהמדינה את לא מתביישת
-
-
-
הכסף של המדינה הוא גם הכסף שלי. אני משלמת מיסים.
-
ואז? את משלמת מיסים כי את שומרת חוק. אבל אם המדינה היא משהו להתבייש בו, למה את בוחרת להתפרנס מהדבר המביש הזה?
-
היא לא מתביישת במדינה, היא מתביישת בהנהגה של המדינה. אנשים שוכחים שזה לא אותו דבר
-
כלומר בהנהגת המדינה יש חבורת אנשים שפשוט גנבו שילטון? הם לא מייצגים את הרוב במדינה? את רצון העם? מי שמתבייש בהנהגת המדינה לא מתבייש ברוב הישראלים?
-
מישהו אמר גנבו שלטון? רק אמרה שהיא מתביישת באנשים האלה
-
להתבייש ברוב הישראלים זה להתבייש במדינה
-
ודרך אגב, לא ידעתי ש 30 מתוך 120 זה רוב
- Încă 3 răspunsuri
Conversație nouă -
-
-
אם את כך כך מתביישת בממשלה, למה לקחת כסף בעבור קמפיין ממשלתי? חכי שתתחלף ממשלה. לא כך? צבועה אחת.
-
הכסף של המדינה הוא לא הכסף של הממשלה. הכסף של המדינה הוא שלי ושלך.
-
לי דווקא מרגיש שאת כן מתביישת בזה שלקחת קמפיין במדינת ישראל, את מרגישה קצת בוגדת בחברים, בפלסטינים המחבלים הטובים והנחמדים, והציוץ שצייצת כאן בא לטהר את שמך, ובעיקר לומר לחברים, אני עדיין נאורה, למרות שלא יכולתי להתגבר על הפיתוי ועשיתי להם קמפיין. אגב, קמפיין לא מוצלח. די כושל.
-
בסדר, טרולילולית. מאחל לך חיים נעימים במקום שבו אדם לא יכול להביע דעתו אם היא לא מוצאת חן בעינייך.
-
מבינה שלא אהבת את הדעה שלי. אוההו איזה נס יש לנו ולכם שהימין שולט ולא שלטון עריץ שמאלני שבאמת היה סותם פיות. ובינתיים תמשיך לשסות ולהכפיש ותוך כדי להתלונן שלא נותנים לכם חופש ביטוי.
-
מטורפת.... קוקו.... את צריכה אישפוז....
-
שמאל קלאסי. אם אתה לא בדיוק במשטרת המחשבות של השמאל. אז את מטורפת וכו'. לפחות אתם לא בשלטון, כי אז לך תדע הייתם מאשפזים אותנו בכפייה. אגב השמאל עשה את זה בהרבה מקומות בעולם.
-
מכונת קלישאות אינפנטילית. אפס קוהרנטיות.
- Încă 1 răspuns
Conversație nouă -
-
-
באמת? את מתביישת? במה?
-
לא זוכרת כרגע... ברח לי. כנראה לא משהו חשוב
-
היא מתביישת כי זה הטרנד היום בקרב קהלים קיצוניים, הם שונאים ומתביישים במדינה כי היא לאצעושה בדיוק מה שהם חושבים שאמור לקרות. ואם בחוק הפונדקאות עסקינן, אז רק ב 4 מדינות ברחבי העולם יש חוק שמתיר פונדקאות לגייז
-
ובכמה מדינות בעולם מתקיים שלטון על אוכלוסיה עוינת ועוברים חוקי לאום? תחליט למי אתה רוצה להידמות
-
לא הבנתי את ההקשר אבל אם אתה חושב שיש אז אציין שגם השמש שוקעת במערב מדי ערב
Sfârșitul conversației
Conversație nouă -
Încărcarea pare că durează ceva timp.
Este posibil ca Twitter să fie suprasolicitat momentan sau să întâmpine mici probleme. Încearcă din nou sau vizitează Starea Twitter pentru mai multe informații.