@BarakRavid "מי שיעקם את האף" זו פראפרזה על המשפט הידוע של מנחם בגין (שבשמאל אוהבים להתגעגע אליו").
מפתיע אותי שבהארץ לא יודעים את זה
-
-
-
@Gidon_Dokow יודעים היטב. אבל משהו אומר לי שרוב העוקבים של ארדן בפייסבוק כמו גם רוב הישראלים לא מבינים את זה -
@BarakRavid כנראה שארדן יותר מעריך את עוקביו ואת אזרחי ישראל. נו טוב, זה לא חדש שבהארץ לא מחזיקים יותר מדי מהישראלים, ובטח מליכודניקים -
@Gidon_Dokow נמוך ומגעיל. שתהיה לך שבת שלום -
@BarakRavid@Gidon_Dokow למה נמוך ברק? הנה תראה במה נזכרתיpic.twitter.com/zu9XjXvsLj
-
@MichaelButir@BarakRavid@Gidon_Dokow אולי הארץ יעשו רשימה מסודרת של כל מי שראוי לכהן בתפקיד כלשהו בישראל, אני פשוט כבר מבולבל -
@YotYotam@MichaelButir@Gidon_Dokow רשימות שחורות זו ההתמחות של ארדן. נשאיר לו את זה - 5 balasan lainnya
-
-
-
@Nehemia_G@BarakRavid שארדן מנהל קמפיין נגד עיתון? בהחלט מביך. בדיוק כמו שהיה מביך כשלפיד ובנט עשו את זה -
@danco540@BarakRavid מביך שעיתון מנהל קמפיין נגד שרים. קודם בנט, עכשיו ארדן. מביך יותר שהעובדות וההיסטוריה לא חשובות לכותבי מאמרי המערכת שם -
@Nehemia_G@danco540@BarakRavid אתה בגישת הלחי השנייה, אני מבין -
@liorkodner@danco540@BarakRavid אם אתם מחליטים לכתוב מאמר מערכת נגד שר, לפחות אל תיפלו בקטנות. אבל אצלכם מאמר מערכת חייב להיות מביך -
@Nehemia_G@danco540@BarakRavid שר שעושה עיצובים ילדותיים בפוטושופ זה יותר מביך בעיני. הארץ זה מוסד פרטי והוא מקבל שכר מהמסים שלי
-
-
-
@BarakRavid סלדתי מתקיפת הארץ כדי להתחמק מממענה ענייני לביקורת ולזכות באהדת הציבור ידועה לך,אבל להגדיר משפט שלקוח מבגין כאיום הדרך עוד ארוכה -
@danco540 לך קרא את הפוסט השקרי של ארדן -
@BarakRavid קראתי עכשיו ושוב חוזר על סלדתי מתקיפת "הארץ" שמקורה אך ורק ברצון להתחמק מביקורת וגריפת לייקים. התייחסתי בציוץ רק לרפרנס מבגין. -
@danco540 רוב קוראי הפוסט להערכתי לא מכירים את המקור של הציטוט -
@BarakRavid@danco540 "קוראי הפוסט" או "עוקבי ארדן" זו דרך להתגזען ולהשאיר מקום להיתממות. קודים פנימיים של זקני הארץ. -
@mem_k@BarakRavid@danco540 ממש יופי, ארדן מאשים את הארץ בפגיעה בבטחון המדינה, ואתה נותן רפרנט מעניין לביטוי זקני הארץ. העיקר שאין תהליכים -
@mem_k@BarakRavid@danco540 עבד יופי לגרינג וגבלס -
@EkroniLo@BarakRavid@danco540 תמיד ירדתם על ביבי והימין שמנפנפים באנטישמיות, פתאום היא הפכה לבייבי שלכם. באמריקה, בארץ. בהחלט יש תהליכים. - 1 balasan lainnya
-
Pemuatan tampaknya berlangsung agak lama.
Twitter sedang kelebihan beban atau mengalami sedikit masalah. Coba lagi atau kunjungi Status Twitter untuk informasi lebih lanjut.