לא היה ניצחון כי לא הצליח להקים ממשלה, ואף קיבל מנדט אחד פחות מכחול-לבןpic.twitter.com/9RtIl388YV
You can add location information to your Tweets, such as your city or precise location, from the web and via third-party applications. You always have the option to delete your Tweet location history. Learn more
לא היה ניצחון כי לא הצליח להקים ממשלה, ואף קיבל מנדט אחד פחות מכחול-לבןpic.twitter.com/9RtIl388YV
אדוני כנראה לא מעודכן שהוא לא הצליח להרכיב ממשלה כך שלהגיד שניצחת בבחירות זו גניבת דעת ברמה של מאמן כדורגל ישראלי גנרי. בהצלחה בשימוע על החשדות בתיקי השוחד, מרמה והפרת אמונים
ואוסיף: שתנצח שם כמו שניצחת בבחירות.
אדוני ראש הממשלה אתה יכול לפרט מה עשית בנוגע לשריפות בעוטף עזה? או שזה משעממם, לא מעניין.
מה עשית כדי לשפר את המצב ברפואה הציבורית , בתחבורה הציבורית , במשבר הדיור , במחירי המזון המאמירים ובעובדה שקשישים צריכים לבחור בין מזון לתרופות .אני מבין שעשית עוד דבר חשוב . ויתרת למצרים על חוב של כ 7 מיליארד ₪ על מנת שתשובה יוכל למכור להם גז .
https://twitter.com/devorah555/status/1144235798906253312?s=19 … ולא ניצחת בבחירות כי לא הצלחת להרכיב ממשלה. הנגב עולה באש וכל מה שאתה עושה זה לארגן לעצמך אירועי צילומים לתעמולת בחירות.
בשביל הקהל המפגר שלו, גם שרה רוקדת על עמוד, זה מספיק.
לא ניצחת בבחירות ניכשלת בהקמת קואליציה רמת טראמפ זה שלט בדיחה יאללה טוס כבר למעשיהו
ראש הממשלה לשעבר ולעתיד אהוד ברק מגיע לשחרר את המדינה משבי נתניהו. בהצלחה אהוד! 

חושבת ?
כן. בדיוק כמו שחשבתי שביבי לא ירכיב ממשלה.
ועל זה נאמר .. מהפה שלך לאוזנו של זה למעלה :)
נתניהו על 52 מנדטים בגוש הימין בלי ליברמן. וברק עוד לא פתח מיקרופון. לא אתפלא אם ביבי יפרוש.
מת על האופטימיות שלכם בשמאל
אם לא נהיה אופטימיים מה יישאר לנו .. ?! :)
תכלס
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.