מחילה כותב בזהירות ולא כדי לפגוע, לא הכרתי את נחמה והיא נראתה לי אישה צנועה ונחמדה, אבל לא מבין את הארוע התקשורתי הכביר בעקבות מותה של אשת הנשיא ממתי מותם של בני זוג של נבחרי ציבור הוא ארוע לאומי? מה היתה ההשפעה שלה על חיינו? מה קורה כאן? שוב, מחילה יהי זיכרה ברוךhttps://twitter.com/the7i/status/1136139413803667456 …
-
-
נחמה מציינת היום את הדברים היפים!שהולכים ומתמעטים בחיינו כאן במדינת ישראל. נחמה הפכה לסמל של אנושיות !צניעות !וחוכמה שנעלמים מנוף מולדתנו. בזה אנו נאחזים.
-
אני מנחש שהערוצים העיקריים שאת צופה בהם הם 12 ו13, נכון?
-
גם 11...גם יס דוקו...גם סדרות טובות.....וגם קוראת הרבה...חבל לזלזל סתם......
-
את פשוט מדקלמת את כל מה שמכתיבים שם.
-
דווקא אין לי זכרון טובבבב
-
כנראה שהפנמת. האינדוקטרינציה עובדת.
-
אצלי אולי האינדוקטריציה עובדת..אולי... ואצלך...הדמגוגיה....
- 2 flere svar
Ny samtale -
-
-
שמיר אמר שנתניהו הוא מלאך חבלה, בגלל זה דחקו אותו ליד באלוטלי. אם אני זוכר נכון ריבלין הוא איש ליכוד.. יושב ראש ביתר.. לא איש מרץ ויושב ראש הפועל .... אז על איזו פוליטקה מדובר?? הכל אצלכם כבר מעורבב עד מעל הראש..
-
ריבלין כבר מזמן לא בימין. בגד בכל מה שהאמין בו בתמורה לסגירת שבעה תיקים ע"י מני מזוז.
-
פרצוף כמוך גם אני הייתי בוגד
-
תתאבד טמבל.
-
ליהודון מותר להתאבד?
-
לא, אבל במקרה שלך נאפשר את זה. זה מקוטלג כהמתת חסד.
Slutten på samtalen
Ny samtale -
-
-
יא דמגוג בשקל, לך תביא את השער של העיתון מרצח רבין ואז תחליט שהשנה הגיבו באיפוק רב.
-
מה? אתה אומר שנחמה ריבלין נרצחה???
-
מה??? אתה אומר שנחמה ריבלין ז''ל הייתה אשת הנשיא לפני 28 שנים???? סליחה שקראתי לך דמגוג בשקל, הייתי צריך לקבל עודף מ10 אגורות על הדמגוגיה הזאת שלך.
-
אני חושב שהיית צריך לקבל סטירה עם נעל. אבל לא עכשיו, כשהיית קטן.
-
נכון, אלימות כלפי חסרי ישע היא תמיד הפתרון, לא משנה מה השאלה
-
במקרה שלך זה לא אלימות, זה תיקון.
Slutten på samtalen
Ny samtale -
Lastingen ser ut til å ta sin tid.
Twitter kan være overbelastet, eller det kan ha oppstått et midlertidig problem. Prøv igjen, eller se Twitters status for mer informasjon.